Založ si blog

za hrob tvoj

Čo som sa načakal za ten život, ale nestalo sa nič. Nič sa nestalo, v živote, ktorý som niesol, ktorý ma zranil, ktorý ma témer len, že nezabil. V dušu živú, v ktorú sa vkradol strach zo smrti, ktorá smrť bila. Bila, bila. Nestalo sa nič zo životom, ktorého konca sa chytal, lebo začiatok nemal. Vzal do ruky do hlavy si niečo ako jedno, že čo i len jedno. O postranných myšlienkach nehovoriac. Zamýšľajúc sa nad karmou, karmou, ktorá neveští nič dobrého. Neveští ani nič iného a to je možno horšie. Že musel sa vzdialiť od života, že za ten čas sa musel životu vzdialiť. Býval sa mysliac sa spomínal. Netušil čo príde. Úmerne svojmu kultu ničotnej osobnosti, ktorú tak nenávidel. Za vlastný význam slovo, ktoré vkladal na holé rany od života. Tušil, alebo skôr netušene hľadal kade utekať za čím sa dať do behu. Opona sa mu musela vynášať nad hory-doly sa mu musela vynášať do nebetyčného neba. Tam chcel ísť za ňou keď ju tak vyniesol. Tej lásky život u toho sa zamyslel. Aký by asi bol kedy by asi bol taký aký byť mal? Bol som takým človekom ja akým som byť mal? Alebo je všetko ešte nejak ináč a tak ako ani ja ani ona nie sme kto sme?  Porozumel som si ako svojmu životu, ktorý mi len dal dýchať svoju túžbu, pravdu svojej pravdy, vedomie svojho vedomia, prišiel som už nato, že prečo len žijem ešte, že prečo? Je mojím poslaním niečo viac ako do smrti sa trápením nechať viesť, ako taká nočná mora hľadať svetlo, v ktorom sa uvidím?

 

Když bohové vyslyší volání: konzervativně revoluční potenciál black metalu

07.05.2018

Black Metal: European roots & musical extremities. — London: Black Front Press, 2012. Autorka: Olena Semenjaka Národní univerzita „Kyjevsko-mohyljanská akademie“ I. Black metal: subkultura nebo kontrakultura? Metodologické základy šetření Black metal sdílí osud všech značně složitých a mnohostranných jevů, překračujících úzkou žánrovou identitu, a podobně jako [...]

Fu. .k the whorld-Operation WWolf

25.03.2018

https://www.youtube.com/watch?v=IdVkxphnZL4

Prekariát – spoločenská trieda v utváraní

20.02.2018

Prinášame rozhovor s britským ekonómom Guyom Standingom, ktorý vyšiel na A2larm. Guy Standing je členom vedenia organizácie BIEN (Basic Income Earth Network), autorom kníh The Precariat (2011) a A Precariat Charter (2014). V rozhovore predstavuje zmeny v sociálno-triednej štruktúre post-klasického kapitalizmu, prehlbovanie rozporov medzi kapitalizmom a občianskou spoločnosťou, čo [...]

SIS / Slovenská informačná služba /

Slovensko dostáva už len filtrované informácie od tajných služieb, tvrdí Galko. Gašpar to označil za hoax

25.04.2024 16:16

Poslanec Tibor Gašpar dodal, že výmeny informácií na úrovni spravodajských služieb nie sú verejné veci.

harvey Weinstein

Súd zrušil odsúdenie Weinsteina za sexuálne delikty, začne sa nový proces

25.04.2024 16:02, aktualizované: 16:09

Na slobodu sa 72-ročný Weinstein podľa CNN nedostane.

bielorusko, cvičenia

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, tvrdí Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

25.04.2024 15:58

Takéto vyhlásenia je možné pokladať za neustálu nepriateľskú provokáciu a informačný útok proti nám, ktoré nemajú nič spoločné s realitou, tvrdí Litva.

Drucker, Kažimír, Bodis

Rezort školstva sa spája s inovatívnym projektom FinQ. Cieľom spolupráce je zlepšiť finančnú gramotnosť žiakov

25.04.2024 15:51

Ide o súčasť širšieho úsilia podporiť inovácie vo vzdelávaní na základných i stredných školách.

kristchortura

..radšej zomrieť v tom triednom nerovnom boji divokom ako byť ekonomickým otrokom...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,663
Celková čítanosť: 1762857x
Priemerná čítanosť článkov: 1060x

Autor blogu