Založ si blog

človek naložený v amoku časť dva

..teda tu, kde by bol..

od toho času, v ktorom pristál na všetko ´dianie´.. hrdinstvo je vystavenie seba samého proti svetu a znamená nutne poukaz k nebytiu–či už v prípade negácie /ničenie, spochybnenie, degradácia/ toho, čím nie som/ t.j. istých súčastí sveta/ alebo seba samého. Tomu, ale neverím v prípade seba samého totiž nie som ´sám´.. Keby som bol sám nebol by som to ja…´ja sám´ by som bol vec sama o sebe… a to predsa nie som, teda sám ja o sebe nie som nikdy. JA sám som ja sám, ktorý jest mnou. Ale to už tu bol ten druhý, ktorý by mnou sám bol a to už tu by som ja sám nebol on, ktorým sám by bol len on.

..preto tu človeku v amoku netreba naloženému netreba žiadnu potrebu pre ´zmenu´, ktorou je život jeho pokiaľ ide o nič iné ako o neho, lebo prehĺbenie izolácie od bytia sveta dostáva na celom komplexe moci pridanej hodnoty, ktorú vlastne len ´žijeme´. Ako si vysvetliť, že žijeme tu od toho, že je jedno, že slovo je na, ktoré je treba počúvať vtáka napríklad?.. Je treba na slovo počúvať zebru, alebo eskimáka? Je treba na slovo počúvať ruch a buch tohoto sveta, ktorého začiatok malo slovo mať, v sebe? Teda keď sa vyberiem hlbšie do minulosti,v ktorej sa človek ocitá, v ktorej zaniká je mi dané počúvať na slovo?   Jazyk svojími prostriedkami výrazovými ukazuje, že v medziach myslenia dostáva ´výraz´práve tá forma, ktorou je touči onou.Dám zato, že si niekto myslí, že už až budem na tom tak, že nebudem čakať koniec konca, ktorý je kataklyzmou všetkého živého vlastne katarziou istej formy života vôbec, ktorá je ´niečo medzi´ …,.nekróza.

Vír, alebo plameň sa udržuje prietokom energie. Prietokom energie skrze naskrz. Organizmus aktívnejšie zápasí o svoje miesto vo vzťahoch sveta. Idea sa ´hľadá´…idea, ktorá si vyšla hľadať ´obal´.. alebo ako sa tomu kultivovane hovorí k ´symbolu´/idea/ priraďujem´formu´/slovo, zvuk, alebo niečo podobné/; tvarová hmota slova znamená, že príslušný význam dostane príslušnú formu, že obsahom tým pravým sa naplní tá, ktorá významová podoba.   Ide o jadro problému. Tvar , alebo forma, ktorá je vyložená. Vyložená ´forma´, ktorá je ´hýbateľom´. Pohybuje mocou celého vnútra ´sily´, ´moci´, alebo ´života. Kybernetika živého, ktorého formu obalu na seba berie vždy nejaký ´význam´, vždy nejaký život. Duch zaobalený do tela, s ktorého šíri svoj duševný priestor. V zdravom tele zdravý duch sa pýta duše či polnoc jeho nepočuje? Duša, ktorá je menom pre priestor životného hľadania; meno pre priestor, ktorý je zasahovaný živelnosťou života aj priestor pre životné možnosti a pomenovanie niečoho na jeho tele.Na tele muža v amoku.

Když bohové vyslyší volání: konzervativně revoluční potenciál black metalu

07.05.2018

Black Metal: European roots & musical extremities. — London: Black Front Press, 2012. Autorka: Olena Semenjaka Národní univerzita „Kyjevsko-mohyljanská akademie“ I. Black metal: subkultura nebo kontrakultura? Metodologické základy šetření Black metal sdílí osud všech značně složitých a mnohostranných jevů, překračujících úzkou žánrovou identitu, a podobně jako [...]

Fu. .k the whorld-Operation WWolf

25.03.2018

https://www.youtube.com/watch?v=IdVkxphnZL4

Prekariát – spoločenská trieda v utváraní

20.02.2018

Prinášame rozhovor s britským ekonómom Guyom Standingom, ktorý vyšiel na A2larm. Guy Standing je členom vedenia organizácie BIEN (Basic Income Earth Network), autorom kníh The Precariat (2011) a A Precariat Charter (2014). V rozhovore predstavuje zmeny v sociálno-triednej štruktúre post-klasického kapitalizmu, prehlbovanie rozporov medzi kapitalizmom a občianskou spoločnosťou, čo [...]

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

vojna na Ukrajine, Charkov

ONLINE: Chcú Rusi obsadiť Charkov? Lavrov naznačil, že by tvoril 'sanitárnu zónu' okolo Ruska

20.04.2024 07:35

Ruský záujem o Charkov môže súvisieť s vytvorením "sanitárnej zóny" okolo ruských obcí, aby boli mimo dostrelu ukrajinskej armády.

kristchortura

..radšej zomrieť v tom triednom nerovnom boji divokom ako byť ekonomickým otrokom...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,663
Celková čítanosť: 1760626x
Priemerná čítanosť článkov: 1059x

Autor blogu