Založ si blog

Človek naložený v amoku-časť prvá

.. keď myslím, že bol by som tam, alebo tam, že vedomie, ktoré ma stvorilo ma aj zničilo. Jej pravda je ako otázka na telo, ktoré je príliš sebou samé. S celej duše, s ktorej ho pozná sa mu stane, že predkloní sa, že nastaví druhú tvár, lebo ani ináč nemôže.I on pritom vie, že čo vie ešte neviem, že kľúč k samej bytosti sa nenachádza,v zmysle žiadneho človeka, ktorého kedy dostal do svojho … bažiny smútku, ktoré nevysušuje. Neprerába  svoju núdzu na cnosť, práve on to nerobí ako povie Franz. Proces, s ním je síce krátky, ale neprebehne bez následkov. Do miestnosti bez okien vtrhne niekto čo sa nepoznáva, s niekým, s kým sa nepoznáva.  Každý kto sám sebe je pánom. V delíriu expresie, ktorá sa nedá udolať. Povie len príkrym tónom, že všade dobre, ale nikde tak ako nikde. V každom prípade sa všade pohybuje jedna existencia, ktorá sa pohybuje, ktorá je jeho, ale výraz tváre znova neveští nič dobré. Ona vojna, ktorá  vo vzťahu, k nej trvá niečo vyše dvadsiatich rokov sa odohráva, v zákulisí, v ktorom je každému súdené,v ktorej hodine, od ktorého druhu človeka mu bolo dané aby bol. Zrýchlený chod života sa mi nezaryl nejak hlboko pod kožu a oči neotváram do sveta, v ktorom sa mi hodí čo sa mi hodí aby som to hneď zabudol. Nato som príliš ´fajnový´aby som takto spohodlnel. Nemá znamenie činu byť, ale rovno sa preto súžiť, ako keby si už pod slnkom nikto lepšie nič predstaviť nevedel. A pritom sa relatívne vzaté dejú veci ani tak v pozadí, alebo v popredí, alebo ´v´ nútri nejakom a odzadu. Človek naložený v amoku.

Už ani neviem či bdiem či nebdiem. Rodím sa za každých sto miliónov rokov. A potom precitám do svetla bez tieňov, ktoré je len jednou malou slzičkou v nekonečnej-konečnosti všetkého živého ´stvorenia´.

 Hlubinu kryje hladina. Je to její tvář. 

S takým možným excesom. Samota, ktorá znamená život,v ktorom je živá forma jedným stupňom prechodu do bodu A cez bod B, ktorý vkradol do domu–čakaním na spúšťajúce reakcie istých inštinktívnych reakcií. Vyhľadieť sa na ňu mám? Nemám napísané slovo ´sebevražda´ na čele, ale keď ona smutná princezná sa bude o mňa starať si to slovo vezmem k srdcu a vyryjem ho jej svojím svinským rypákom do análnej diery jej, ktorá je dierou môjho sveta. Padám podľa všetkého mechanického ´diania´,v princípe, ktorý mi je súdený, lebo som jemu súdený ja ´životu´. To by nevedel povedať on, ktorý žije, v bezprostrednej blízkosti stredu vždy večne zelenej prítomnosti. Úmysel, v ktorom je čistá variabilita. Vždy mi ponúkne ´dárca´ jednu časť jeho ducha, ktorého keď otvoria vypustí dušu, lebo v zdravom tele je mu ako na vedomí´ svetla´. Svetlo bez mrakov, v ktorých sa sťahuje do nálady zla samá existencia. Demencia,v ktorej už na zamyslenie je ešte aj to, že už ani len to ešte nie je na zamyslenie. Celú dobu mnou otriasa strach, že žijem. Načo to robím? To v základe je dané už tým, že žiť znamená niečo robiť. Tá podivná povaha života, nátura života, ktorá je jeho rozdvojenosťou. On sa naučil preniesť cez náturu? Nátura, ktorá ho priviedla do bodu varu? Alebo priviedol do varu náturu on? Hovorí mi to niečo, ale čakám, že do soboty ďaleko ako ďalej, že R príde domov, že sa zbavím na moment vedomia tejto samoty ´úplného´. Ako som nadobudol úplné vedomie bez, ktorého som sa ani nepohol? Ako som sa  nepohol bez vedomia? Netušiac, že viac či menej dokážem je jedno, ale niekde kde sa nájde ´surogát´,alebo zástupný symbol, ktorým je, v žitej skutočnosti znak na vedomie, ktorý berie, ktorý dáva, ktorý je podľa všetkého vedomím nie ja.

Samotné to potom celé obráti,v pokuse si to vysvetliť ako náhodu, ale vie, že tam bol, že tam stál, že nepredpokladal ani obvykle nič konkrétne načo sa musel vzťahovať. Mám pred sebou už niekoľko dní ´žiletku´..s tým, že sa zrežem do krve na rukách a nohách, ale aj to mi pripadá ako strata času, ktorého  nemám nazvyš. Nič čoby si človek nemohol nechať pre seba. Ešte šťastie si myslím, že som naposledy. Toľko čo vie, s určitosťou povedať, že je naposledy, že viac nevie povedať, že vediac-viac-povedať by musel znášať ´holú pravdu´, ktorá neexistuje pretože,v skutočnosti nemá kde existovať. Neexistuje také ´vákum´, ktoré by holá pravda vyplnila. Keď vo všeobecnosti, keď vo všeobecnom šialenstve doby sa s človeka vyznať môže, ale nedaruje mu dar, ktorý ostane ako kar.

Tu viac myslí ako je. To samozrejme, s tým, že už ešte než začal myslieť bol v koncoch, že po každej stránke sa mu uvedomiť predsa len vydarilo načo sa mu dalo odpovedať, že tak, alebo tak. Nevidno, ale, že ani v takom prípade sa mu nedá čo zazlievať, ale keď už v koncoch sa musel nájsť tam sa aspoň chytil bez predmetu svojho predmetu obdivu. Obdiv, ale nestojí za veľa, lebo človek k svojmu predmetu obdivu chovajúc vášeň nakoniec precitne a začne vyvolávať svoje ´pocity´a začne vzývať svoje nebetyčné zmysly, ktoré len len, že ho neprídu draho. Bolesť,  ktorá prešla do krve, ktorá je mamutím krokom, ale pred, ktorou dupoce, zdupoce. Bola by to logika, keď by k tomu nútilo nejaké vysvetlenie. NaČO SA ospravedlňuje zato, že sa mu muselo prihoršiť,že ju už nevidel vychádzať na ´smiech´, že už nevidel utekať čas, ktorého konca sa s kraja chytal. Pritom tmu, ktorá sa mu vkradla do duše považoval za posledný výkrik, s ktorého mal byť, v tichosti,ktorá mala byť, v danosti ´vedomia  formou´, ktorá je celou z definície, ktorá je bez cieľa a bez indície. 

 

 

 

 

Když bohové vyslyší volání: konzervativně revoluční potenciál black metalu

07.05.2018

Black Metal: European roots & musical extremities. — London: Black Front Press, 2012. Autorka: Olena Semenjaka Národní univerzita „Kyjevsko-mohyljanská akademie“ I. Black metal: subkultura nebo kontrakultura? Metodologické základy šetření Black metal sdílí osud všech značně složitých a mnohostranných jevů, překračujících úzkou žánrovou identitu, a podobně jako [...]

Fu. .k the whorld-Operation WWolf

25.03.2018

https://www.youtube.com/watch?v=IdVkxphnZL4

Prekariát – spoločenská trieda v utváraní

20.02.2018

Prinášame rozhovor s britským ekonómom Guyom Standingom, ktorý vyšiel na A2larm. Guy Standing je členom vedenia organizácie BIEN (Basic Income Earth Network), autorom kníh The Precariat (2011) a A Precariat Charter (2014). V rozhovore predstavuje zmeny v sociálno-triednej štruktúre post-klasického kapitalizmu, prehlbovanie rozporov medzi kapitalizmom a občianskou spoločnosťou, čo [...]

nemecko, polícia, polizei

Nemecká polícia zastrelila muža, ktorý sa s mačetou vyhrážal v knižnici

23.04.2024 23:40

Podľa vyhlásenia bol tento muž polícii známy už skôr. Jeho motív vyhrážania sa v knižnici zatiaľ nie je objasnený.

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

kristchortura

..radšej zomrieť v tom triednom nerovnom boji divokom ako byť ekonomickým otrokom...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,663
Celková čítanosť: 1761906x
Priemerná čítanosť článkov: 1059x

Autor blogu