Založ si blog

Moja definícia človeka;Chronologická špirála

Moja definícia človeka; človek je entita tvorená výlučne fyzickou hmotou: telesná substancia. Prečo to hovorím? Prečo by nie keď mi nič iné neostane ako povedať čo len nechcem? Povedať čo si len myslím? Hovorí mi tak môj inštinkt, ktorého mám plné zuby baby. By nebolo od veci skutočne si siahnuť na život od rozkoše.

…..leč

predĺženie je základným atribútom telesnej substancie.

 

?

Predĺženie

Rozkoš, žeby som cítil, s toho, že som?

..mierne

.., ale toto je čas skôr chmurný.. ako povedal Egon. Takže človek, ktorého som definoval zhora, ktorého som ´opísal´ má túto formu ´bytia´. Formu bytia tohoto roka, ktorý strávil celý nesvoj.. odboj. S metafyzikou ´prítomnosti´, ktorá je dialektickým strmhlavým krokom, v nebezpečné miesto na zemi. Jediné prečo som sa dneska potešil…jediné ´prečo´…bol som v Sabinove, Drienici, na Lysej. Znova tou cestou, ktorou chodievam vždy sám, lebo samota nechce chodiť zo mnou. Si spomínam, že sme ako mali v ruke-ruku, že zmysluplnosť,len jedného života by vydala na sto kníh, že lačnieť nad

čudesným koncom, v ktorom som ako zázrakom nadobudol vedomie. Zázrakom som nadobudol vedomie, ktorého budem musieť byť, ale pozbitý. Len zbytok života, ktorým prechádzam. Hovorí, že ´devastácii´ prirodzenosti nezabránime obyčajným regresom k prapočiatku, ale skôr novým typom výkonu vedomia, odkrytím slobody pohybu duše.

Nikdy neschopný som pochopiť prečo ľudia sú akí sú. Moja neschopnosť byť je vôbec krajne neodôvodnená. Prebyť toto utrpenie,ktorého jedného dňa sa zbavím. Konečne nastúpi poznanie, že na vedomie si príde ´človeka´. Entity tvorenej výlučne fyzickou hmotou, alebo telesnou substanciou.

 

Nenávidím život nie? Veď prečo len som asi ´satanista´, že milujem ´žiť´? Že sa vyžívam,v žití, v ´sebavedomí´ svojho zdochýňajúceho ´pána´? Vieš čo je paradoxom? Paradoxom je, že aby jednanie bolo slobodné, tak nesmie závisieť na motíve. Čioran preto tvrdí, že on, ale žije bez motívu a predsa sa pýta, že ako je možné,že žije… keď bez motívov žiť nie je možné. Nemám motívy a žijem. Je to len predsudok, že žijem? Nietzsché sa pýta, že či je len predsudok, že žije keďže nemá preto motívy. Objektívny dôvod ako tvrdí Čioran na život nemajú tí čo nepáchajú sebevraždy. Nemajú dôvod žiť načo by sa zabíjali? Ale tí, ktorí sa sami zlikvidujú taký dôvod hľadali, alebo mali, ale stratili. Dôvod k životu nie, k smrti. Je možné slobodne žiť, aj keď človek nemá žiadny motív, keď žije bez ´života´ teda bez predsudku? Si v poriadku? Nie som v poriadku ani trochu. Som kompletne mimo poriadku. Poriadok je miesto, v ktorom ja isto iste nie som nech je to kdekoľvek tu to, ale nie je. Aby som si uvedomil, že čo so, v živote robil mierou nevlastného života. Cudzieho zavinenia. Ako nemusí byť to, že žije predsudkom, lebo jeho život nemusí byť jeho životom. Moja definícia človeka. Človeka bez obalu, ktorého prirovnáva k zvieratám. Nepovedal, ale žeby ho posudzoval bez obalu. Hovorí, že nesúď knihu podľa obalu,ale je možné knihu súdiť bez obalu? Veľmi jednoduchá otázka pokiaľ ide o knihu, pokiaľ ide o človeka nech už tým ´obalom´sa rozumie napríklad; ´spoločenské postavenie´, ´manželstvo´, ´platové zaradenie´, ´diplomy´, ´výhry v súťažiach´, jednoducho všetko čo buduje ´sebavedomie zdravé´ u človeka. Keď toto všetko nazveme ´obalom´ a odkážeme človeka k nejakej ´veci o sebe´, k nejakému transcendentnému ´x´, ktoré je ´Budhovou nirvánou´, alebo ´nadčlovčenstvom´ s človeka na tej úrovni bežného prežívania neostane nič… bežný je, ale nakoniec len ´eufemizmus´ pre všedný.. všedné prežívanie všedného života, ktorého ´dno´ je ´žulovým základom´.. nesúď človeka podľa obalu, knihu podľa obalu. Nesúď sám seba tak, lebo aj ty máš nakoniec taký ´obal´, alebo živú telesnú substanciu teda fyzickú hmotu. Nevie si nemotivované jednanie predstaviť. Môže byť rozum spontánny? Ako spontánny vie byť rozum? Racio? Mylne sa domnievať, že človek je niečo viac ako zviera, že človek je …evolučne ´ďalej´… , že človek sa vzdialil od zvieraťa, že sa na hony vzdialil. Tá reč, ktorú nadobúda tela, reč, tela, ktorú nadobúda človeka, ktorou je jeho vedomie prestúpené je rečou tela všetkého čo žije. Chronologická špirála.

 

 

 

 

Když bohové vyslyší volání: konzervativně revoluční potenciál black metalu

07.05.2018

Black Metal: European roots & musical extremities. — London: Black Front Press, 2012. Autorka: Olena Semenjaka Národní univerzita „Kyjevsko-mohyljanská akademie“ I. Black metal: subkultura nebo kontrakultura? Metodologické základy šetření Black metal sdílí osud všech značně složitých a mnohostranných jevů, překračujících úzkou žánrovou identitu, a podobně jako [...]

Fu. .k the whorld-Operation WWolf

25.03.2018

https://www.youtube.com/watch?v=IdVkxphnZL4

Prekariát – spoločenská trieda v utváraní

20.02.2018

Prinášame rozhovor s britským ekonómom Guyom Standingom, ktorý vyšiel na A2larm. Guy Standing je členom vedenia organizácie BIEN (Basic Income Earth Network), autorom kníh The Precariat (2011) a A Precariat Charter (2014). V rozhovore predstavuje zmeny v sociálno-triednej štruktúre post-klasického kapitalizmu, prehlbovanie rozporov medzi kapitalizmom a občianskou spoločnosťou, čo [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

kristchortura

..radšej zomrieť v tom triednom nerovnom boji divokom ako byť ekonomickým otrokom...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,663
Celková čítanosť: 1753233x
Priemerná čítanosť článkov: 1054x

Autor blogu