Založ si blog

list Michaele

Ahoj hus serúca si dole gágorom

Takže som počul, že si sa poponáhľala ma ísť ohovárať pred Vladom.

Je to od teba sprosté, ale dalo sa čakať podľa toho ako si sa stavala a pristupovala k mojej veci a mne od začiatku. Čiže len pre tvoju informáciu ty hus serúca si dole gágorom; mesiac si ma nechala čakať na tvoje láskavé vyjadrenie ohľadne mojich príspevkov s tým, že nemáš čas, alebo podobné gebudziny, s tým, že má prešovské soireé na starosť niekto ďalší a nie ty.
Potom keď som na teba pritlačil, lebo už som nemal východisko ako vždy sa mi dostalo na ´počudovanie´ odpovede do 5 minút ako inák, že mám ísť kade ľahšie;
Ty hus jedna zo serúcim gágorom ešte ma raz niekde ohovor a budeš mať zo mnou iný problém než to kto si.
ti sľubujem.
  a
 nezabudni MoŠkovi na ktorého sereš ako   si sa sma vyjadrila poslať tento majl. Nech si prečíta ako celá vec skutočne bola a nie počúva s tvojej huby špinavej klamstvá.

A na margo mojej tvorby ty nula sa nabudúce ani nevyjadruj.
kristián

 

Když bohové vyslyší volání: konzervativně revoluční potenciál black metalu

07.05.2018

Black Metal: European roots & musical extremities. — London: Black Front Press, 2012. Autorka: Olena Semenjaka Národní univerzita „Kyjevsko-mohyljanská akademie“ I. Black metal: subkultura nebo kontrakultura? Metodologické základy šetření Black metal sdílí osud všech značně složitých a mnohostranných jevů, překračujících úzkou žánrovou identitu, a podobně jako [...]

Fu. .k the whorld-Operation WWolf

25.03.2018

https://www.youtube.com/watch?v=IdVkxphnZL4

Prekariát – spoločenská trieda v utváraní

20.02.2018

Prinášame rozhovor s britským ekonómom Guyom Standingom, ktorý vyšiel na A2larm. Guy Standing je členom vedenia organizácie BIEN (Basic Income Earth Network), autorom kníh The Precariat (2011) a A Precariat Charter (2014). V rozhovore predstavuje zmeny v sociálno-triednej štruktúre post-klasického kapitalizmu, prehlbovanie rozporov medzi kapitalizmom a občianskou spoločnosťou, čo [...]

kočner, kuciak

Pojednávanie v kauzách Donovaly a Báč zrušili, obžalovaným je aj Kočner

25.04.2024 14:27

Kauzy sa týkajú páchania ekonomickej trestnej činnosti.

Radek Sikorski

Chceme byť jednou z krajín, ktoré určujú smerovanie EÚ, znie z Poľska. Sikorski poslal ostré slová Moskve

25.04.2024 14:27

Poľské ministerstvo zahraničných vecí uviedlo, že Sikorského vízia je úzko prepojená s víziou francúzskeho prezidenta Emmanuela Macrona.

remišová

Remišová: Konanie premiéra vykazuje známky zastrašovania súdnej moci

25.04.2024 13:50

Remišová to uviedla v reakcii na utorkovú kontrolu rezortu spravodlivosti na najvyššom súde.

SR súdy Kuffovci napadnutie farmár POX

Pojednávanie s Kuffovcami bude pokračovať v júli

25.04.2024 13:18

Súdny proces pokračoval výpoveďou ďalšej svedkyne.

kristchortura

..radšej zomrieť v tom triednom nerovnom boji divokom ako byť ekonomickým otrokom...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,663
Celková čítanosť: 1762819x
Priemerná čítanosť článkov: 1060x

Autor blogu