Založ si blog

čas stoviek rokov za opicami

Čas?

Ja na

Ten tvoj čas ti seriem z vysoka

Lebo ten môj si mi vzal celkom

Seriem ti na tvoj čas z hlboka

Lebo si mi vzal všetok môj čas, ktorý som si nechal

Tak ako oni, ktorí mi všetok čas vzali za svoj

Ktorý mi nenechali z neho nič až na posledný okamih smrti

Čím ďalej ide čas na nervy

Čím ďalej ide človek na nervy tým ďalej je človek viac opicou

Najviac opicou je človek naďalej zo všetkých reflektovaných

Opičiakov všetkých čias sa človek vo svojom opičení

Ešte nepolepšil ešte

Tak by som si prial aby každý jeden rad-radom išiel mi z očí

Všetok môj čas si mi vzal, ktorého tok ide ďalej

Ako život, ktorého tok je špinavým ako človek

Prúdom reči slov aké sú sto-rokov za reflexiami cvičených ľudských

Opičiakov,

Ktorí mi vzali všetok môj čas, ktorí mi vzali všetok môjho času do posledného dychu

Duše sto-rokov za opiacami čo vlečie vo vleku

O niekoľko duší za opičiakmi

 

 

Když bohové vyslyší volání: konzervativně revoluční potenciál black metalu

07.05.2018

Black Metal: European roots & musical extremities. — London: Black Front Press, 2012. Autorka: Olena Semenjaka Národní univerzita „Kyjevsko-mohyljanská akademie“ I. Black metal: subkultura nebo kontrakultura? Metodologické základy šetření Black metal sdílí osud všech značně složitých a mnohostranných jevů, překračujících úzkou žánrovou identitu, a podobně jako [...]

Fu. .k the whorld-Operation WWolf

25.03.2018

https://www.youtube.com/watch?v=IdVkxphnZL4

Prekariát – spoločenská trieda v utváraní

20.02.2018

Prinášame rozhovor s britským ekonómom Guyom Standingom, ktorý vyšiel na A2larm. Guy Standing je členom vedenia organizácie BIEN (Basic Income Earth Network), autorom kníh The Precariat (2011) a A Precariat Charter (2014). V rozhovore predstavuje zmeny v sociálno-triednej štruktúre post-klasického kapitalizmu, prehlbovanie rozporov medzi kapitalizmom a občianskou spoločnosťou, čo [...]

migranti na poľsko-bieloruskej hranici

VIDEO: Rebríky, palice, plyn, agresívni ľudia. Lukašenko znova zaplavuje Poliakov migrantmi

19.04.2024 10:00

Poľsko znovu čelí návalu cudzincov, ktorí sa z východného smeru usilujú preniknúť na jeho územie.

policia meranie rachlosti radar

Pezinská Baba nie je diaľnica. Vodič dvojnásobne prekročil rýchlosť, prišiel o „papiere“

19.04.2024 09:56

Vodič išiel na Pezinskej Babe rýchlosťou 137 kilometrov za hodinu.

čečenci

Čečensko a Dagestan na nože. Opitého ministra zatkli, Kadyrov poslal elitné komando

19.04.2024 09:23

Pre ministra si na hranice prišlo 14 áut. Jednotka Achmat, známa aj ako kadyrovci, sa pracovníkom dagestanského ministerstva vnútra vyhrážali sa zabitím.

ukrajina

Hrozivý scenár CIA: Ukrajina môže vojnu s Ruskom prehrať už tento rok

19.04.2024 07:50

Bill Burns tiež na príklade ilustroval, ako veľmi ukrajinským silám chýba munícia.

kristchortura

..radšej zomrieť v tom triednom nerovnom boji divokom ako byť ekonomickým otrokom...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,663
Celková čítanosť: 1760180x
Priemerná čítanosť článkov: 1058x

Autor blogu