Založ si blog

persona non grata/majl Vladovi/

Vlado

tu ti posielam majl

od tvojej kamarátky, ktorá nebude reagovať na moje majly.
aby si mi rozumel, keď tak máš záujem o to mi rozumieť čo ona evidentne nemá, ale tak sa veci majú.
Porovnateľné, s tým ako keď ťa niekto nazve ´fašistom´, lebo hájiš záujmy slovanov, a nevybiješ
mu to z hlavy. Prečo asi? Účelovo vykonštruované? Zneužívanie
 médií, alebo tak, vidíme to všade?
o tejto osobe už som si urobil určitý názor, ale ty mi tvrdíš, že nemám
sa starať, že mi to má by&ť jedno?
Keby som sa s týmto prístupom nestretával 6 rokov čo sa snažím publikovať
niekde asi by mi to jedno bolo, ale ono to nejak človeku prestane byť jedno
keď je vždy za toho posledného a keď to ešte robia tak, že to vyzerá, že si
je sám obeť na vine.
..neviem či sleduješ túto komunikáciu, alebo nie, či ona ti posiela tie majly,
ale ver tomu, že tie majly boli reakciou na jej ignoráciu, ako je aj tento, ktorý
sa tiež minul účinkom, ktorým mala byť komunikácia,
a možnosť prezentovať tvorbu.
no,. na budúce keď nebudem držať hubu už budem isto fašista,
a neviem aký ista. Skôr sa mi zdá, že to tu niekomu vyhovuje, keď
môže takého nálepky dávať, aby sa nemuselo pozerať nato
aká je pravda.
Možno som povedal až príliš veľa, keď som povedal ´hus, alebo chudera´
ale možno som chcel vyprovokovať ju k tomu aby nedošlo k tomu
čo tu vidíš ´ja sa prosím a ona ma ignoruje´…
a predsa tak dosiahla svoje a moje ´nadávky ´sa minuli účinkom.
Keď niekto ohovára Kotlebu, lebo sa bojí na prostest
proti imigrantom prísť aby ho nevyhodili s práce,
a myslí si, že je majster sveta, tak je asi taký ako ja keď som jej vynadal,
a pritom vieme, že Kotleba nie je žiadny nácek, že nám vládne korupcia,
že nikto to nevie zmeniť, že do NATO nepatríme,
ale jediné čo nás trápi je keď niekto povie ´neger´, fašista, chudera´
aby všetko ostalo pri starom-status  quo, v ktorom sme všetci radi, že sme,
teraz to neber osobne Vlado, lebo náhodou máš moje sympatie a
tvoju prácu si cením a povedal som ti to , že Wave je pýchou Prešova,
a že tvoja snaha je korunovaná úspechom, ktorý tento klub má,
ale ja som v inej pozícii a keď tu budú ľudia ako MP asi aj ďalej budem.
Cez túto korupciu, ignoráciu, špinenie mojej osoby, ktorý je všetko zabité
sa neviem ani dostať ani preniesť. A preto aj ja som na statuse quo
volá sa to stagnácia,
a nie je s toho cesta, lebo nikde ma počúvať nebudú.
Na rozdiel od Kotlebu, ktorý si môže dovoliť
nebrať grant, alebo povedať svoje, čo môžem aj ja
a preto to robím ako som ti povedal, že niekedy a u mňa to je skoro vždy
ani viac nejde.
Ako s Vlkom, ako s MP, ako s protestom, ako s ekológiou.. atď atď.
dík za tvoj Čas, dúfam,  že sa uvidíme na ´soireé´, že nemám zakázaný vstup ako
persona non grata-moje spoločenské nepostavenie´.
       krs,

Když bohové vyslyší volání: konzervativně revoluční potenciál black metalu

07.05.2018

Black Metal: European roots & musical extremities. — London: Black Front Press, 2012. Autorka: Olena Semenjaka Národní univerzita „Kyjevsko-mohyljanská akademie“ I. Black metal: subkultura nebo kontrakultura? Metodologické základy šetření Black metal sdílí osud všech značně složitých a mnohostranných jevů, překračujících úzkou žánrovou identitu, a podobně jako [...]

Fu. .k the whorld-Operation WWolf

25.03.2018

https://www.youtube.com/watch?v=IdVkxphnZL4

Prekariát – spoločenská trieda v utváraní

20.02.2018

Prinášame rozhovor s britským ekonómom Guyom Standingom, ktorý vyšiel na A2larm. Guy Standing je členom vedenia organizácie BIEN (Basic Income Earth Network), autorom kníh The Precariat (2011) a A Precariat Charter (2014). V rozhovore predstavuje zmeny v sociálno-triednej štruktúre post-klasického kapitalizmu, prehlbovanie rozporov medzi kapitalizmom a občianskou spoločnosťou, čo [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

kristchortura

..radšej zomrieť v tom triednom nerovnom boji divokom ako byť ekonomickým otrokom...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,663
Celková čítanosť: 1762987x
Priemerná čítanosť článkov: 1060x

Autor blogu