Založ si blog

až večer

——šelest lístia

šelest beštie

žije-nežije

zabije-nezabije

hodinu aká bije

v dvanástich

očiach medzi, ktorými je úpenie

preskupenie

vedomie do krve zrezaného búrkou a odporom

mladosťou

v búrke a tresku
na pomstu
ti odprisahám svoju krv
čo tečie horami a lesmi
čo tečie dušami a horizontmi

—-poď k bráne pádom poď do duše povedz
tichu nech ľahne popolom
povedz, že v čom som kto som
na omyle toho kto je v tom
—-chceš mi Satanu kázať tvoju orbu
chceš mi dávať svet svoj špinavý na moju korbu
prečo ma radšej neprivedieš k rodinnému krbu
prečo radšej nedáš mi za trest dych života, ktorý ma zobudí
po smrti, prečo mi radšej nevrátiš čo sa mi ušlo
za osud
prečo mi radšej nevrátiš čo nestálo za pokus
—-ukazuje pitva, že karma sa mýlila, že čo karma zočila
to zotročila
za zenitom labyrintu čo je mostom na entu-entheogénu
entuziazmu teórie-scenérie-života-búrky-do kosti morku
—-z
čara bolesti

aká zaklína

sníma živly za pochodu

kôrky stromov

v pôde

rodnej zeme
rannej zeme
—–na rade
—–na rade
——na rade
——–na schode
———–na schode
————–čistý je živel
—————-čistejší ako piesko zrniečka
až uzrieš, že máš zavrené viečka
spadne klietka
života ako opona
z hora spadne list; jedna špička jazyka
sa ma dotkne
hlbšie ako iná

Když bohové vyslyší volání: konzervativně revoluční potenciál black metalu

07.05.2018

Black Metal: European roots & musical extremities. — London: Black Front Press, 2012. Autorka: Olena Semenjaka Národní univerzita „Kyjevsko-mohyljanská akademie“ I. Black metal: subkultura nebo kontrakultura? Metodologické základy šetření Black metal sdílí osud všech značně složitých a mnohostranných jevů, překračujících úzkou žánrovou identitu, a podobně jako [...]

Fu. .k the whorld-Operation WWolf

25.03.2018

https://www.youtube.com/watch?v=IdVkxphnZL4

Prekariát – spoločenská trieda v utváraní

20.02.2018

Prinášame rozhovor s britským ekonómom Guyom Standingom, ktorý vyšiel na A2larm. Guy Standing je členom vedenia organizácie BIEN (Basic Income Earth Network), autorom kníh The Precariat (2011) a A Precariat Charter (2014). V rozhovore predstavuje zmeny v sociálno-triednej štruktúre post-klasického kapitalizmu, prehlbovanie rozporov medzi kapitalizmom a občianskou spoločnosťou, čo [...]

hlasovací preukaz

Hlasovací preukaz na prvé kolo volieb sa dá osobne vybaviť do piatka

19.03.2024 10:30

Vybaviť preukaz môže za voliča aj ním splnomocnená osoba.

Vladimir Putin, Moskva, Rusko

Útok na Volkova bol mrazivo účinný. Dokazuje návrat ruskej špionáže do studenej vojny

19.03.2024 10:25

Rusi do každej vojny vstúpili v zlom stave, potom ale postupne, vďaka vysokému počtu ľudí a nulovému rešpektu k ich strate, sa dostali do formy.

Jaroslav Haščák

V kauze Gorila opäť obvinili Haščáka a ďalšie osoby

19.03.2024 09:36, aktualizované: 09:57

Ide o trestné činy založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny či korupčné trestné činy.

Kurimany, zrútený most

Nemeckú statičku Sabine H. uznal súd za nevinnú v kauze spadnutého mosta na Spiši

19.03.2024 09:24

Tragédia si v novembri 2011 vyžiadala štyri ľudské obete a ďalších zranených.

kristchortura

..radšej zomrieť v tom triednom nerovnom boji divokom ako byť ekonomickým otrokom...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,663
Celková čítanosť: 1748275x
Priemerná čítanosť článkov: 1051x

Autor blogu