Založ si blog

list na privítanie

Zvieratá, zvieratá, zvieratá

v medziach života a medziach smrti

voči zoči sebe nahé ako obedy

kostry, kože, jatka

znášky, a MLIEKO, syry a hory smrteľníkov

po akých sa štverajú ďalší

a ďalší

rodiace sa stroje

trpiace druhy, ktoré zabíja človek zo zálohy

pamäť bez hanby

daj mi pamäť bez hanby

rebríček hodnôt, ktoré sú ako stavby

kde chcem ukryť svoje myšlienky

zo zlata a krve v tvojich očiach

rodinné vyhliadky

ľudstvo a ríša zvierat

sme jedna rodina,

sme jeden druh

všetci, ktorí sme sa pod slnkom

ocitli

pod hviezdou našou šťastnou

na hanbu bez pamäti, bez pamäti

oka som rád,

svoje postoje pre tentokrát vyjadrujem básňou, ktorá bude asi zamietnutá, ale radšej

ako sa nejakej mienke prispôsobovať ; nemám rád povrchnú ľudskú mienku, ktorú o mne si hneď-kde kto robí,

zároveň založenú naa hlúposti a neznalosti mňa; z vykonštruovaných nezmyslov, a poloprávd.

ak by šlo o pravdu niekto by jej musel venovať aspoň 1 minútu dňa,

ale vo svete kde pre pravdu nie je ani zlomok sekundy sa ani ja zvyčajne neunúvam

sa vysvetľovať a vysvetľovať svoje pohnútky a pochody duševné. Kde by som nato bral čas? Pochody duševné sú veľmi hlboké, myšlienky, a stavy človeka sú veľmi zložité a napriek tomu žijeme vo svete kde sa nám tvrdí bez hanby tvrdí, že všetko sa dá odkomunikovať keď si kde aké dilino zapne mobil alebo fejsbuk, alebo čo. Všetko sa dá odkomunikovať, a dosiahnuť komunikáciou? Nezdá sa mi; zvĺašť keď sa komunikuje tak ako sa komunikuje dnes. Za každým slovom ako keby šlo o čas, v každom okamihu akoby už človek niečo stratil; už tým, že komunikuje aakoby prichádzal o čas a telefón alebo počítač nejaký mu majú uľahčiť čo, ale? Tú stratu času, alebo ten spôsob efektívnejšej komunikácie, ktorá ale vzhľadom na svoju efektivitu neodkomunikovala nič? Vieš rád by som vedel nejaké veci, o všetkom možnom. O komunikácii, právach zvierat, a právaach mňa v neposlednom rade tiež. Rád by som počul pravdu, ale zdá sa, že tá je zakliata. Spôsob ako sa ja ´učím´, alebo ´odúčam´ to zlé čo som sa zle naučil je ten, že píŠem. Viac krát si mi dal najavo, že ťa moje písanie nie len , že neoslovilo, ale ešte aj mierne pohŕdavým a extra panovačným spôsobom si ma znegoval a odignoroval s poukazom na kade čo; gramatické chyby, nesúvis textu.

Poviem ti toľko; napísal som stovky textov, ktoré ked by si chcel prečítaať by si si musel vziať aaspoň mesiac voľna minimum. Hovorím písaanie je forma vyjdrovania sa môjho. Mám za sebou aj nejké formálne vzdelanie; 6 rokov školy VŠ, stredná, 8 rokov zahraničie. Nehovorím, že som v jazyku a písaní najlepší, ale jedno ti povedať možem; kôli postoju, ktorý si zaujal ty, ktorý voči mne zaujíma každý na koho som kedy natrafil keď som chcel zamestanie som nezamestnaný 4 roky, na úrade, bez toho aby som sa doprosil aspoň jedného skúšobného týždňa práce, aby som sa aspoň na týždeň cítil ako človek, ktorý má VŠ a ktorý si môže so živ otom robiť čo chce; vieš takú šancu mne nikto nikdy nedal;  súhlsím možno robím chyby aj gramatické aaj iné, aale vieš čo? Ja sa nemáam kde zdokonaľovať, ja nemáam kde naplnať to prečo som chodil do školy, nemám kde si zarobiť s tým čo som sa naučcil a nemám to komu odovzdať aj kedy som chcel, lebo všade o mne si urobia takú mienku akú si si urobil ty; neviem efektívne komunikovať, robím chyby, nie som dosť rýchly, a dosť programov na písanie neovládam.

Kedy si ty bol raz tak láskavý a videl druhú stranu veci,že sú vecci, ktoré mi nikto nedaal sa šaancu nikdy naučiť, ktoré by som tak rád vedel, ale je tu sto ďalších k..riev spoločnosti, ktoré ich vedia lepšie, aa rýchlejšie, že mňa nepotrebuje nikto. A ja neviem nakoniec ani komunikovať, ani nič vlastne, lebo nemám ani naato aby som mal minimalnu mzdu.

Toto je tvoja spraavodlivosť, spravodlivosť dnešneho sveta, a jeden z dôvodov prečo sympatizujem so zvieratmi, lebo si tiež nevybrali svoj osud, kým sú, a aani ja som si ho nevybral, nevybral som si to kým som, a každý mi to iba sťažuje, a komplikuje, Nikto ma neučí nič len provokuje, a zaabíja aj to čo vo mne je. Preto symptizujem s tvormi´s, ktorými som jedna krv, lebo človek ma ničí, ako ich. Ľudská besnota dnešného sveta.

krs

Když bohové vyslyší volání: konzervativně revoluční potenciál black metalu

07.05.2018

Black Metal: European roots & musical extremities. — London: Black Front Press, 2012. Autorka: Olena Semenjaka Národní univerzita „Kyjevsko-mohyljanská akademie“ I. Black metal: subkultura nebo kontrakultura? Metodologické základy šetření Black metal sdílí osud všech značně složitých a mnohostranných jevů, překračujících úzkou žánrovou identitu, a podobně jako [...]

Fu. .k the whorld-Operation WWolf

25.03.2018

https://www.youtube.com/watch?v=IdVkxphnZL4

Prekariát – spoločenská trieda v utváraní

20.02.2018

Prinášame rozhovor s britským ekonómom Guyom Standingom, ktorý vyšiel na A2larm. Guy Standing je členom vedenia organizácie BIEN (Basic Income Earth Network), autorom kníh The Precariat (2011) a A Precariat Charter (2014). V rozhovore predstavuje zmeny v sociálno-triednej štruktúre post-klasického kapitalizmu, prehlbovanie rozporov medzi kapitalizmom a občianskou spoločnosťou, čo [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

kristchortura

..radšej zomrieť v tom triednom nerovnom boji divokom ako byť ekonomickým otrokom...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,663
Celková čítanosť: 1762508x
Priemerná čítanosť článkov: 1060x

Autor blogu