list Michaele/upravený/

24. septembra 2015, kristchortura, Nezaradené

Michaela

som rád, že si ma išla ohovoriť pred Vladom. Je mi s teba na grc.
Prvá vec, že  si ma ignorovala mesiac a to s tým, že sa mám obrátiť na pomoc u Prešovskej soiristky? To sa mesiac vlieklo a potom keď na teba zatlačím dostanem jasnú odpoveď za 5 minút, samozrejme negatívnu s tým, že si zrazu múdra a posúdila si to sama?
Chcem láskavo vedieť čo za posudok spravila prešovská soiristka a čo vôbec si ty dovoľuješ ma ohovárať pred Vladom?
Koľko ty študuješ literatúru, že ty´vieš´ o literatúre, že ty si si nedala mesiac tú námahu aby si sa pozrela do dvoch A-4 riek a potom si dovolíš po 5 minútach keď vôbec prísť s nejakým ´profesionálnym  názorom´ na moju tvorbu?
Aká kvantita na úkor kvality čo to trepeš za frázy?!
Koľko kníh si prečítal a koľko článkov si napísala v živote, že ty po 5 minútach a mesiaci ignoráacie si dospela k takému slávnemu názoru a nato si si dovolila ma ešte ohovárať?
patrí ti to ty hus z gágorom, v ktorom máš nasrané.
kristián
nezabudni sa Moškovi ísť vyrevať  ty chudera, ale mňa už do huby si neber do toho gágora plného sračiek aby som sa tam neudusil.
krásne ti Ďakujem,
všetko dobré prajem