nekonečný poradovník

5. októbra 2015, kristchortura, Nezaradené
dobrý deňchcem vedieť akou formou ak vôbec nejakou vy mi viete pomôcť s hľadaním zamestnania. mám VŠ, ale mám dlhodobo problém si nájsť zamestnanie. som viazaný ešte k tomu na východ slovenska, kde musím pomáhať mame v zlej zdravotnej a životnej situácii, a nemôžem si dovoliť ďaleko byť. hľadám teda prácu len do 40 km maximálne od Prešova, a chcem vedieť teda či ste agentúra, ktorá vie sprostredkovať prácu. zároveň vás ale upozorňujem, že nepotrebujem žiadne zaradzovanie do žiadnych databáz a ani evidovanie a registrovanie v žiadnych archívoch životopisov. je totiž mojou smutnom skúsenosťou s takzvanými ´sporostredkovateľmi práce´, že pre mňa vedia urobiť tak maximálne toto ´zaradenie do poradovníka´, ktorý nikde pre mňa neskončí. Teda pokiaľ ste schopný urobiť niečo ´viac´ teda ako agentúra pracovná mi prácu reálne nájsť na uvedenom majle skytnem ďalšie nutné info o sebe ak treba.
sa lúčim srdečne…

 

 

 

info@goodcall.sk