narodený z bolesti

18. októbra 2015, kristchortura, Nezaradené

Narodený z bolesti

Narodený z bolesti, ktorá sa nezrodila v mojom tele

Výdrž je odpoveďou nato dostať späť čo vzali

Nenávisť ma ženie

Skrz naskrz sny čo prepadli v smrť a porážku

Aby som pochopil, že spásou som si len sám

S tejto krivdy, ktorú zažívam, s toho hororu, ktorý ona krivda je

Prichádza k slovu, že sloboda musí byť dobitá činom

Zviazaný od hlavy k päte frustráciou už nebudem stáť si v ceste ako svoja obeť

svojou obeťou už nebudem

moja trpezlivosť už udrela svoju krajnú medz a zazvonila jej hrana

od, ktorej čakám jedinú iskru

aby som vyšľahol

obrátil sa v popol svoj

musím nájsť svoj mier

vo svojom vnútri až nie je neskoro už

vykúpiť svoje vnútro

a vdýchnuť život kolektívnej vízii

dať jej formu reality

z raja v zabudnutie

do raja do raja