trikrát a dosť

19. októbra 2015, kristchortura, Nezaradené

Třikrát a dost…]Dosť má nasrané v gágore

Dosť má nasrané v pozore

Stojí ti v pozore člen dozornej rady..

Pohli sa ľady, ale ako zákon káže

My nepadli sme dole nadol až bez tiaže

Vedz, že mi všetko musí byť

, že nič iné ma neovládne

Ako sen vládnuť bezvládne…

 Sa pomaly ťahám zo svojej ulity

Ako ten posledný s posledných na svete

Čo nepatrím tu snáď do šialených tých geniality?

Mám sa spovedať zo všetkého čo nie je moja chyba?

Vieš odkiaľ smrdí ryba?

Od Adama

Alebo od Evy?

Všetko mi lezie na nervy.

Hlúpy život a hlúpy svet.

Daj prednosť sebe predovšetkým, ja idem už s tým

Nosom hore, vyššie a vyššie ako som kedy vyrazil.

Vypína sa môj nos do výšky.

Ale niečo tu smrdí.

Moja hlava od ryby, alebo ryba od mojej hlavy?