sloboda slova na Slovensku

20. októbra 2015, kristchortura, Nezaradené
  1. Ďalšou témou by musela byť politika a dianie v mojej krajine, ktorú milujem, aj keď na ňu nie som nijak zvlášť hrdý, lebo sa dostala do rúk zlým ´ľuďom´/špinám presne povedané/. A týto ľudia ju tlačia ako to Sysifovo lajno dole do sračiek, v ktorých je im dobre. Aby som neodbočoval od témy, ktorá mi je či je mi blízka sa mi táto téma úzko pojí, s históriou. Skutočnosť, že Slovensko je tam kde je je daná aj historicky, v tom ako Slovensko bolo utláčané a ako tu vždy vládol niekto iní a deje sa to aj teraz. Taká je nanešťastie realita, že Slovensku ďalej nevládnu Slováci a už vôbec nie takí, ktorí by mohli alebo vedeli niečo zmeniť k lepšiemu lebo tu vládne tá najzapredanejšia a najzakomplexovanejšia a najskorumpovanejšia zberba aká tu vládnuť ešte môže. Slovensko je v rukách skutočne tých úplne najhorších a najzatajenejších, v rukách tých posledných s posledných, ktoré mu budú škodiť a škodiť a škodiť až do úplného konca všetkých týchto bábkových a kúpených vlád. Vlastne sa vláda SR ani vládou nazvať nedá, skôr je to taký orgán, ktorý vykonáva moc tých, ktorý tu uzurpovali všetko, a ktorí na Slovensku zarábajú ako na nejakej firme. Dá sa povedať vlastne, a platí to o Slovensku, že pre týchto ´vyvolených z radov neľudu´ je Slovensko krajina, ktorú si rozdelili a panujú v nej. Nie je to krajina s osobitou históriou, kultúrou, alebo špecifikami, ale  krajina, ktorá je platná ako zárobkový podnik, v ktorej vidia ako riziko svojho podnikania tak aj benefit. Úplne otupená a otrávená slovenská verejnosť ukazuje, že týto ľudia tu majú plnú moc, aj preto, že kedykoľvek proti týmto ospravedlňujem sa za výraz ´špinám´ niekto otvorí ústa je označený ako ´fašista´, ako hitlerista´, ako ´holokaustista´, a neviem ešte aký daný ista-traktorista. Takže za onou povedzme slávnou slobodou slova je sloboda slova pre tých, ktorí tu to slovo majú. My ostatní zdá sa máme byť radi, že nám je dovolené držať huby.