ten kto som

24. novembra 2015, kristchortura, Nezaradené

Ten kto som

Nikdy sa nepretvarujem a vždy hovorím čo si myslím. Ak ma nič iné nerobí tým kto som tak aspoň toto jedno určite áno. Chcem vidieť ten zákon, ktorý mi povie, že niekam nemôžem s tým aby som povedal čo si myslím.

Ten kto som

Chcem počuť ten zákon, ktorý mi povie, že nemôžem niekde slobodne vyjadriť svoj názor, že nemôžem mať vlastné presvedčenie, že nemôžem zastávať svoj názor. Ak taký zákon existuje chcem o ňom vedieť.

Ten kto som

Nie je utrpením mojím s toho všetkého vychádzam, ktoré je živelným strojom.

Ten kto som

V tejto forme, ktorá je mi vlastná, ktorá je môjho druhu, ktorá je vidím čo vidím, ktorá je myslím čo myslím, ktorá je hovorím čo hovorím. V tejto forme, ktorá sa nedá vypočuť, vymyslieť, vycítiť a utvrdiť, v názore,  v priestore slabosti slabosti, ktorá neexistuje. Slabosť, ktorá neexistuje. Nikdy sme sa nemali extra radi.