moja kopa hnoja

9. mája 2016, kristchortura, aforizmus báseň

Odchádzam v minulosti sa strácam ja.

Nekonečno sa blíži.

Je v koži, ktorú si uži.

Nič mi nie je až na smrť.

Smrť mi je onou osou.

V záležitostiach bez slov

čo vypovie na koberčeku

na štyroch

v končekoch prstov na štyroch

, ktorých žije

z dychu jej, zo stopy čo špinou sa potí

vo všetkých jazykoch

existuje iba jedna reč

v každej reči

iba jedným jazykom vládne

odsúdený na moment v uchomihu

 

naďalej koná za predpokladu, že táto kamenná Zem

mu uhne z pod nôh

sebou dokonale ako sám ani nehne na DNE pokrčí rámom

v konečnom dôsledku

sa kruhom pripomenie

v prostriedku pomyselnom aký stratil

na neuralgickom bode

do akého sa nechal počuť ´vrieskať´ pomaly, ale iste

…já, já, já, já

mája, nadjá, mája

moja kopa hnoja

celý tento svet