koniec dobrý všetko na hovno

23. decembra 2016, kristchortura, článok pôvodne inde publikovaný vážne veci

„Z medicínskeho hľadiska je to absolútne na h…o, ale ja verím a som skalopevne presvedčený o tom, že sa vyliečim. Stane sa zázrak, lebo ja sa namojdušu umierať nechystám. Mám pred sebou ešte veľa vecí, ktoré chcem urobiť, zažiť a mám okolo seba ľudí, ktorý ma milujú a kvôli nim sa oplatí bojovať a urobiť zázrak. Verte so mnou a nič viac nemôžete pre mňa urobiť. Mám síl veľa a možno bude treba bojovať viac na poli aj mysle a viery v boha, ale som na to pripravený a nesklamať tých, čo pre mňa niečo obetovali, urobili a ja im to ešte musím predsa aspoň z časti vrátiť. Myslím na Vás a modlím sa s vami o pokoj a silu pre všetkých, nielen seba. Ďakujem za starosť a cítim aj vašu lásku a podporu. Ľúbim vás a modlite sa aj za mňa …“