Založ si blog

Chrám Satana odhaluje masivní sochu Bafometa v Detroitu

leadbaphV Detroitu proběhlo odhalení sochy Bafometa vysoké téměř 3 metry o váze 1,5 tuny, které bylo označeno za „nejvýznamnější satanistickou událost v historii“. Chrám Satana odhalil dne 26. července masivní bronzovou sochu Bafometa sedícího na trůnu, před kterým stojí dvě děti a vzhlížejí k němu s obdivem. Odhalení se konalo v průmyslové budově poblíž řeky Detroit poté, co pokusy o instalaci sochy v blízkosti památníku Desatera přikázání v prostoru vládní budovy státu Oklahoma ztroskotaly.

ultimate-baphomet-e1438613273970

Okřídlený symbol dvou propletených hadů (caduceus) na Bafometově klíně představuje ztopořený penis. V kombinaci s dvěma dětmi, které k němu vzhlížejí, je tato socha skutečným potvrzením oblíbené posedlosti okultní elity.

Vlastnímu odhalení předcházela oslava, na kterou se sešly stovky hostů. Před vstupem do prostoru byli hosté požádáni o podepsání smlouvy„o zaprodání jejich duší Ďáblu“ – tímto způsobem se zároveň zabránilo vstupu a přítomnosti protestujících. Návštěvníci slavili pod rudými světly za výkřiků „Ať žije Satan“ (Heil Satan) při hudbě kapel a DJů, kteří se střídali na jevišti pod velkým rudým obráceným křížem. Oficiální představitelé Chrámu Satana pronášeli proslovy po boku dvojice mužů obnažených do půl těla, kteří stáli se svícemi v rukou po obou stranách bronzové sochy.

hqdefault (2)

Hosté tančili a radovali se pod obráceným křížem.

Lístky na tuto akci se prodávaly v ceně od $25 do $75 a vybrané peníze šly na podporu práva na potrat, což je jeden z nejdůležitějších zájmů Chrámu předkládaný veřejnosti. Jeho oficiální webová stránka uvádí:

Chrám Satana (The Satanic Temple – TST) podporuje osobní rozhodnutí ve věci potratu a v rámci mnohostranné kampaně za práva žen TST nabízí náboženské výjimky ve vztahu k arbitrážní, urážlivé a všeobecné škodlivé anti-potratové legislativě, která dlouhodobě narušuježivot národa.

Aniž bych zabrousil do debaty svoboda volby/život, mohu vám potvrdit jednu věc: Praví satanisté tohoto světa jsou přesvědčeni o významu obětování dětí. Tito praktici černé magie (reprezentovaní obráceným pentagramem za Bafometem) vždy přisuzovali krvi obětovaných dětí nejsilnější energii s potenciálem skutečného naplnění rituálů. Zatímco toto prohlášení může znít běžným lidem neskutečně ďábelské a šílené, tyto oběti se nejen ODEHRÁVALY, ale STÁLE probíhají, někdy v nejvyšších elitních kruzích, na Zemi. Takže, zatímco veřejnosti se předkládají akce Chrámu Satana jako pseudo-politický-liberální směr, specifický výběr těchto akcí je založen na nejděsivějších satanských rituálech.

Jedna věc, kterou shledávám v souvislosti s touto akcí za naprosto odpornou, je mentální „gymnastika“ hromadných médií, které událost představují jako ohromně pozitivní věc, jež se netýká Satana. Tvrdí, že jde o politické názory… přestože událost byla organizována „satanským“ Chrámem… a přestože jde o sochu Satana … a přestože lidé ječeli „Ať žije Satan“. Například tento článek s titulkem Why a Satanic statue isn’t really about the devil (Proč sochaSatana neznamená ve skutečnosti ďábla) se snaží ze všech sil předložit událost jako cokoliv jiného a vyhýbá se sdělení o její pravdivé podstatě.

Moderní Chrám Satana nemá nic společného s koncepcí hororových filmů a jejich vyznavačů ďábla, s výjimkou černých plášťů a obrácených křížů. Chrám – nemá spojení s Církví Satana založenou v roce 1960 Antonem LaVeyem – nepovažuje Satana za ďábelskou postavu, ale za někoho, kdo se odvážil postavit se autoritě. Pohlížejí na lidské tělo jako na nedotknutelné a cení si racionalismu a skepticismu.

Právě na těchto základech se Chrám Satana postavil proti tělesným trestům ve školách (Chrám nabízí přívržencům, kteří navštěvují školy v takových oblastech, formální dopis vysvětlující, že tělesné tresty porušují jejich upřímné zachovávání náboženské víry) a soudí se o zrušení povinné čekací lhůty pro ženy požadující potrat. Zde v Michiganu chrám instaloval „hadí jesličky“ vedle „jesliček“ o minulých vánocích v Lansingu u sídla vlády.

Odhalení a doslovné uctívání gigantické sochy Bafometa je prezentováno jako událost „zdravého rozumu-racionalismu“ a je podsouváno lidem jako nezbytný krok směrem k progresivnější společnosti. Přestože samotný koncept Satana je hluboce spojen s duchovnem, tato událost byla všude oslavována skupinami ateistů.

Stručně řečeno, odhalení téměř 3 metry vysoké sochy Bafometa je perfektním příkladem podvádění mas tak, aby přijímaly a vítaly sektu okultní elity. A přestože média spřádají a vyplivují jeden odstavec pseudo-politických slovních útoků za druhým, aby racionálně zdůvodnila to, co se děje, symboly nelžou. A socha Bafometa byla odhalena.

Bafomet byl a je idolem tajných společností déle než tisíc let – od doby Rytířů Templářů (Knight Templars). Dnešní tajné společnosti pochází z řad Templářů a doslova řídí svět. Stojí za největšími hrůzami, kterých se lidstvo dopustilo, od nespravedlivých válek až ke kruhům, které tajně týrají děti, až ke krvavým obětem, k MKULTRA (kontrola mysli-tajný program CIA) a k věcem, o kterých ani nevíme, že existují. Okultní elita je produktem mnoha generací satanistických rodin a jejich filozofie, která jim dovoluje utápět se bezohledně ve svých sadistických náruživostech.

Takže ne, nejedná se „racionalitu“ a práva žen. Jde o odhalení sochy Bafometa a předkládání  události formou přijatelnou pro masy.

Napsal VC dne 3. srpna 2015 Latest News

Zdroj: http://vigilantcitizen.com/latestnews/the-satanic-temple-unveils-a-massive-statue-of-baphomet-in-detroit/

 

Souvisejíci:

http://www.nwoo.org/2014/05/07/prvni-pohled-na-novy-satanisticky-monument-ktery-bude-postaven-pro-statni-budovu-v-oklahome/

http://www.nwoo.org/2014/09/30/nemyslitelne-peklo-oficialne-rozpoutane-na-americke-deti-po-toxickem-rozhodnuti-soudu/


124 Komentářů k Chrám Satana odhaluje masivní sochu Bafometa v Detroitu

  1. janhonza1 napsal:

    Potvrdit duši satanovi svým podpisem. Myslím, že k tomu většina z nich už dávno žádný podpis ani dávat nemusí.

    • weissbach napsal:

      Pouhá formalita..

      • Paul Durham napsal:

        A to je na tom to úžasné, ta bez hraniční debilita přesahující rozměry známého vesmíru. Pouze panvesmírný kretén musí mít papír s razítkem satana – byrokracie v pekle. Ten satan i se svými věrnými – to nebudou žádní lumeni. ( Doplnění pro Roba : skutky rohodují. )

        • vodkasesemtexem napsal:

          Peklo je dobře organizovaný, šmudlo, a ty brzo dostaneš značku, aby ses v něm lépe orientoval.

    • Ruda napsal:

      zajímavý ale zakázaný film.——-http://rutube.ru/video/340171baeeb19ef119325347a61443bd/

      • Robo napsal:

        ..android v telefóne mi vytrvalo odmieta prehrať čokoľvek z rutube.
        Všimli ste si to už tiež niekto?

        • Jan Jinsky napsal:

          To není Androidem. To je tím, že ten příspěvek neexistuje. Potvrdil to i velký Bill GATES prostřednictvím mých Windows.

          • Robo napsal:

            je to film „Sodoma“ – to mi android ešte stihol ukázať.
            Čiže evidentne existuje. Na inej stránke mi zas gejc ukázal, čo android nie (z rutube). Dokonca android ukazuje v azbuke, že video tam nieje, Gejc ho normálne (zatiaľ) prehral..

  2. Calembredaine napsal:

    Tomu bafometoj by ho moh přeb(l)afnout náš plešatý kryptopederast Honzyk Jinskej!:)))

  3. Albert napsal:

    podpisali dusu diablovy takze satan si vezme ich dusu do pekla. To je ale zvratenost sodoma a gomora je proti tomu suvix. Ani si neuvedumuju ty mlady čo činia.

  4. Karel napsal:

    Marek 13.14
    Otřesná ohavnost14„Až uvidíte onu ‚otřesnou ohavnost‘, jak stojí, kde by neměla (kdo čte, rozuměj), tehdy ať ti, kdo jsou v Judsku, utečou do hor.15Kdo bude na střeše, ať neschází do domu, aby si odtud něco vzal. 16Kdo bude na poli, ať se nevrací ani pro plášť. 17Běda bude v těch dnech těhotným a kojícím. 18Modlete se, aby to nebylo v zimě. 19Ty dny totiž budou dny soužení, jaké do této doby nebylo od počátku Božího stvoření a jaké už nikdy nebude. 20Kdyby Hospodin ty dny nezkrátil, nezachránil by se vůbec nikdo. Kvůli svým vyvoleným však ty dny zkrátil.
    21Kdyby tehdy někdo řekl: ‚Hle, Mesiáš je tu!‘ anebo ‚Pohleďte, tam je!‘ nevěřte. 22Povstanou totiž falešní mesiášové a falešní proroci a budou dělat divy a zázraky, aby sváděli (kdyby to bylo možné) dokonce i vyvolené. 23Dávejte tedy pozor. Všechno jsem vám řekl předem.“

  5. black napsal:

    jo jo svět leží pod mocí zlého,ale pravý křestan má neuvěřitelnou moc a i ďábel je proti němu ubožák.

  6. Novapalo napsal:

    Toto je krásny dôkaz totálnej degenerácie západu a ich duchových ídeí. Je pravda, že tento vesmír stvoril a aj ovláda Satan a určite nie Boh – čítajte knihy pána Kysuckého. Toto moje tvrdenie bude určite totálny šok pre všetkych veriacich a aj pre neznalých, v skutočnosti všeobecne hlúpych, západných intelektuálov. Ale s tým nič neurobíte vy somári západní……..a Vatikánski kresťanskí …….. Ja som presvedčený, že v našom vesmíre vládne Satan. Len my ľudia duchovní od boha, teda majúci božskú duchovnú energiu, nezávislú od Satanovi, dokážeme vedieť pravdu a aj dokážeme sa neohrozene postaviť proti Satanovi. To už v súčasnosti dokážu medzi nami Slovanmi už asi len Rusi …….!!!
    V súčasnosti už všetci vidia, že západná demokracia, západný humanizmus, západná podlosť a vražednosť a západná kresťanská Vatikánska viera je v skutočnosti už len moc Satana a jeho ordinácia tuposti a všeobecnej nevedomosti………
    My Slovania sme duchovne na nekonečne vyššej duchovnej úrovni a preto žiaľ….
    Západ od Rímskej ríše neustále provokuje. Už Rímska ríša bola zničená Slovákmi (Slovanmi – Uhrami) – Markomani, Kvádi, Vandali, Otrogóti, Vizigóti, Huni, Frankovia, Nemci, Góti…… všetci boli Slovania- Uhry (doslova Slováci), ktorý žili na tomto území dávno pred vznikom Rímskej ríše. Toto územie starého Uhorska bolo územie Slovenska, Maďarska, Moravy, severného Poľska, Halíča (ukrajinské Karpaty, Ľvov), Rumunsko (Rumunské Karpaty, Vojvodiny (sever Srbska), sever Chorvátska, severné a výhodné Rakúsko. Všetci hovorili starým slovanským jazykom (hovorme doslova starým slovenským jazykom!). Nikdy neexistovalo žiadne údajné sťahovanie národov po páde Rímskej ríše. Podvod západu a Vatikánu !!!!
    A my Slovania sme nielen duchovne vyšší ako západná civilizácia, ale sme aj silou našich ľudí ešte stále neporovnateľne duševne silnejší než degenerovaný a duševne rútiaci sa západ……
    Nech sa západ poráta s islamom. Doprajme západu túto skúsenosť. Však my Slovania sme 500 rokov ochraňovali západ pred islamom a Turkami. Naši Slovania zomierali v boli s Tureckom a islamom a západ to len využíval. Nech teraz západ bojuje v otvorených občianských vojnách s ilamom……… ha, ha.
    Nesmieme nič predať západným investorom pod cenu…………., keď budú utekať ako potkany z potápajúcej sa západneju lode !!!!!!!
    A ak náhodou niečo dostanú lacno, …… kvôli demokratickým zákonom západným, tak tieto zákony zrušíme a nebudeme akceptovať západné duchovne protiprítodné medzinárodné aj štátne zákony (ako píše pán Kysucký vo svojich knihách) ………
    Nastáva doba, že nebudú platiť žiadne zákony, ani pravidlá a ani normy………
    Je to logické, ak sa blíži globálna a totálna atómová vojna, ktorej sa podľa mňa už definitívne nedá vyhnúť.
    Somári sú vždy optimisti. Nechajme ich zomrieť za humanizmus, západ a vatikánsku kresťanskú cirkev – satanskú………. ha, ha.

    • Robo napsal:

      Ak veríš v nevyhnutnosť atómovej vojny, tak veríš, že Satan je najsilnejší. Dnes sa tu všetci zbláznili..

    • Robo napsal:

      ..a Slavieni…je to správne slovo..

      Slovensko bolo kedysi „Maličká Rus“, Ukrajina bola „Malá Rus“..
      Ak Ťa Kysucký učí, že všetci Slavieni na západ od Ruska boli Slováci, učí Ťa pekné pitchoviny..
      Boli sme všetci tak maximálne Rusi, čo je len jeden z názvov pre Slavienov, Rassénov, Tartarov…názvov je mnoho..
      Boli sme všetci jeden Rod.

      • Jan Jinsky napsal:

        Ano, původně jsme všichni z Afriky. A vítám zpět Novopala, alias nášho Boga Kysuckého :)

        • Valduk napsal:

          Tak už máš i svou sochu – takhle nějak si tě totiž představuju:)))

          • Valduk napsal:

            Hoznyk Blafomet!:)))))))))))))))))))))) (nejde o přesmyčku písmen)

          • Jan Jinsky napsal:

            Jo, jo – to jsem já. Ďábel a zhouba tohoto světa – totiž NWOO :) Že mi to ale sluší! Musím se pochválit, když to za mně jiný neudělá.

            A jinak – satanismus ve své původní podobě není nic šíleného. To, že se toho chytají různí šílenci a sadisté je jiná věc.

          • Robo napsal:

            neee, on je tak maximálne jedno z tých dvoch „S“ na klíne toho pablbečka z bronzu (či z čoho je).. :-)

          • sog napsal:

            Jasné, že satanizmus nie je nič strašné. Čo to satanizmus v skutočnosti je priznávajú sami satanisti vo svojom devätore: „9.SATAN je nejlepším přítelem,jakého kdy církev měla,jelikož ji po celá ta léta pomáhal udržovat v chodu!“ Chudáci satanisti si myslia, že idú proti cirkvi – proti autorite, ale v skutočnosti jej slúžia pri vytváraní fantómového nepriateľa, ktorým potom môže strašiť ovečky :)

    • sog napsal:

      Tento svet stvoril zlý boh – satan, to je gnosticizmus. Gnostici správne považujú boha Starého zákona za zlého, avšak robia jednu veľkú chybu, že ho stotožňujú so Stvoriteľom. Je to taká judaistická finta. Z toho potom vzniká podvratné hnutie, že celý tento svet je zlý a treba sa od neho oslobodiť. Judaisti vystupujú v mene boha Stvoriteľa a robia mu tým svojimi skutkami zlé meno.

      Uvažujme. Ak existuje malý národ, ktorý chce ovládnuť zem, ale nemá na to vojenskú silu, čo urobí. Bude šíriť podvratné hnutia, že tento svet je zlý, život tu nemá zmysel, všetko je márne a treba sa od tohto sveta oslobodiť. Sami sa však tohto sveta a jeho bohatstva držia ako kliešte

      V súčasnosti toľko oplakávaní katari takisto zastávali takéto podvratné názory. Potom prišli križiaci, splnili im prianie – oslobodili ich od tohto sveta a teraz všetci plačú ak malé detičky.

      • pavol napsal:

        Najlepšie klamstvo satana je ,že neekzistuje!

        • pzdm napsal:

          ale jo, já ho viděl, hraje si na kolečko od mého zahradního kolečka, ale už jsem jej koutkem oka zahlédl, že si griluje sousedovic larvu běláska. On je hrozná svině a když chce, schová se i za ledničku.

          Tohle mi hlava nebere. To je debata. A příště co, o trpaslících?

          Což nestačí že je zahrada krásná, musíme ještě věřit na elfy a víly?

          Co, zachlastali, zakřičeli, měli pocit že jsou cool, sem tam si zasouložili, dělali pár blbin a ráno šli do práce. Jako každej jinej.

          Tak se s tím smiřte. Trpaslíci, elfové, zombíci, víly, bozi, a slušní politici nejsou.

      • David napsal:

        Dokonalost nema potreby….. cokoli tvorit….

    • to je jedno napsal:

      tady dávám odkaz na jeden vynikající gnostický text: http://www.theforbiddenreligion.com/index.htm

      • sog napsal:

        To čo sa dnes označuje ako gnosticizmus bolo dosť rôznorodé hnutie, takže je možné, že to čo som napísal neplatí pre všetky skupiny. Možno existoval nejaký pôvodný gnosticizmus, ktorý bol neskôr infiltrovaný. Ktovie.

        V tom odkaze som čítal, že kdekoľvek sa objavil gnosticizmus, všetky náboženstvá sa spojili, aby ho zničili. Toto samo o sebe nič neznamená. Nič sa tým nedá obhájiť a naopak, zaváňa to manipuláciou. Aj židov neznášajú všade, kde sa objavia. Znamená to, že židia sú chudáčikovia, ktorých nemajú radi len preto lebo sú židia? Minule sa v meste objavil pedofil, ktorý zneužíval deti. Neznášali ho všetci, katolíci, protestanti aj pravoslávni. Znamená to, že byť pedofilom je v pohode?

        Existujú správy o podivných gnostických skupinách, ktoré neuznávali žiadnu morálku a vykonávali rôzne úchylnosti. Obhajuje sa to tým, že sú to cirkevné pramene, a preto sa to nemôže brať vážne, pretože by to bolo akoby sme si mienku o partizánoch chceli robiť na základe výpovedí nacistov. To sú znova manipulácie, ktoré sa snažia nahovoriť, že keď niečo povie zlá cirkev, tak to automaticky nie je pravda. Čo potom gnostická sekta adamitov, ktorých vyvraždila nie cirkev, ale husiti?

        • sog napsal:

          Ešte legenda o vzniku Demiurga, toho zlého boha, ktorý podľa gnostikov stvoril svet. Môže zato eon Božská múdrosť inak povedané Sofia, ktorá sa snažíla poznať Najvyššieho boha, ale sa jej to nepodarilo. Z jej frustrácie potom vznikol Demiurg. Fakt skvelá božská múdrosť, ktorá nedokázala spoznať Najvyššieho boha.

  7. Blackness napsal:

    No ja jsem zvedavej jak se na to budou tvarit v Evrope a ve statech s Islamskou virou, pruser je ten, ze vira se nema diskriminovat, takze i pres to, ze nejsem satanista a tleskat se mi tomu nechce, tak bych ty chramy stavel a ucil to i ve skolach, prave proto, ze kazda mince ma dve strany. Fakt chci videt, ty tolerantni novoevropany, jak spolknou tohle. Da se to proste pouzit proti tem srackam (chapejte institucionalizovanou viru neboli nabozenstvi“, „moje vira rika…. ze vas mam nakopat do prdele a zahrabat pod zem“. A ty „pravy krestani“ pujdou do pekla prednostne, protoze se koukaj na to, jak se to tady przni a nic nedelaj, ze ovecky.

    Prepare for the end as he’s on his way,
    the sky turns to night in the middle of day,
    pretending to be just a man on a our level,
    he walks in the shadows, the son of the devil,
    the minds of the people, your souls has been captured,
    approaching swiftly in the final chapter,
    prepare to the end because he comes to rapture.

  8. Jaris napsal:

    Potvrzeny upadek zapadni spolecnosti jak Bible sama rika, ze svet je v rukou Satanovych. Avsak jen docasu.

    • ina napsal:

      Před časem jsem měla velmi podivný sen, kterému jsem nerozuměla. Takovou noční můru. Na bílé zdi visel kříž a najednou se začal otáčet okolo překřížení a já měla pocit nepředstavitelné úzkosti, jako že jestli se otočí obráceně, je to něco strašně špatného. Otočil se a chvíli zůstal v té obrácené poloze. Pak se znovu pohnul a otočil se do vodorovné polohy, ale už to nebyl kříž, ale meč, a ukazoval hrotem na východ. Pak se náhle rozpadl na dvě části, které krouživým pohybem kamsi odlétly.
      Nejsem věřící, ale z toho snu mám pořád ještě husí kůži.

  9. aaa napsal:

    Ted hybe internetem ten dokument (umeleckej pozor) kterej se odehrava v CERNu. Je to proste skloubeny umeni s tim co tam zkoumaji. No a je to plny brutalnich sracek a naznaku. U jednoho zaberu jsem se malem posral strachy. Ti lidi co to delali jsou proste odporni zmrdi.
    Najdete si to na YT, uz se to resi. Nevim jestli to co me polekalo je zrovna v tehle rozborce. Choreograf je mimochodem slovak. Do dneska pomerne neznamej a dali mu rovnou takovej mega projekt. Kdo vi co delal posledni roky. Hnus
    https://www.youtube.com/watch?v=Nnprjx3l_oc

  10. medved napsal:

    Hraju si na niečo,klanaju sa modlam,degradacia uplna a dokonala,nemaju absolutne predstavu čo robia a do čoho sa dali vtiahnuť,je to cesta z ktorej niet navratu,a aj keby sa niekto z nich spamätal a zastavil,navrat bude velmi ťažky, bolestivy,nebezpečny a často sa ho nepodari realizovať,..! Pišem a komentujem to preto,lebo sa denne stretavam z čiernou magiou,okultizom,woodo,atakmi temnych sil na jednotlivcov a skupiny na všetkych urovniach,…pomaham riešiť tieto a aj karmicke zaťaže všetkym ktory to chcu a potrebuju,ktory sa dostali do toho vlastnym pričinenim alebo pričinenim druhych na vedomej alebo nevedomej urovni,…Všetkym,varovanie,važeny nezahravajte si ,začiatok je užasny,niekedy sa prejavuje že to pomaha, ale konečne poznanie je kruto bolestive pre vas,ktory si nedate pokoj,pre vaše blizke a vzdialene okolie,pre vaše deti a dalšie pokolenia vašeho rodu,..PRETO ZDORAZNUJEM,RUKY PREC OD TOHO,..! !

    • Haluz napsal:

      Nesouhlasím cesta zpět je, věřte nebo ne, začalo to na lyžáku na základní škole ( už mi běhá mráz po zádech ) nikdo na to nikdy nezapomene, jen ze srandy jsem zavolal satana na kámoše v noci, když jsem mrknul uviděl jsem černobílou fotku jeho holky se kterou chodil jak někde leží s poraněním v obličeji mrtvá. Byl jsem z toho v šoku, potom se začly objevovat nejrůznější znamení, rozlil jsem na obědě čaj a skvrna byla jakobych nakreslil siluetu ďáblovy hlavy, rohy špičatá brada dokonce i oči.. ústa. Mno celou dobu jsem cítěl že se něco děje, pochvíli přišla učitelka že jednu spolužačku odvezla záchranka, úplně jsem zkoprněl. Ano byla to přesně ta holka od kámoše kterou jsem viděl v tom záblesku.. Ptám se proč ? Že dostala nějaký dechový záchvat shluboka rychle dýchala a ztrácela vědomí, několik hodin jí dělali v nemocnici nejrůznější testy, a já absolutně netušil jak to zrušit, udělal jsem první co mě napadlo, vzal jsem papír tužku a nakreslil od ruky všechny hvězdy co jsem znal, šel na záchod hodil do hajzlu, A vysral jsem se na ten papír se slovy že to odvolávám a myslel jsem to upřímě. Za necelou hodinu se ta kámoška vrátila, že to přestalo a doktoři na nic nepřišli. Nemůžu skoro ani psát jak mě mrazí, víte ono byl jsem vždy tvrdý skeptik už jako dítě, udělal jsem to čistě jen ze srandy a z toho že já se toho nebál ale všichni jo tak jsem je chtěl postrašit. Tím to ale nekončí, taky jsem byl nejhorší žák na škole, 2,3 z chování v 8mé třídě. Na 9. jsem byl přeřazen. No ale jakmile jsem se oklepal z této příhody, tak jsem jen opět ze srandy natáh ruce na tramvajové zastávce, protože kámoš nutně potřeboval se někam dostat a já mu řekl, nedostaneš se já ji zastavím. Natáhl jsem ruce myslel na to že nepřijede, deset minut zpoždění a přijel dopravák že tramvaj má poruchu. Pořád jsem tomu nemohl uvěřit že je to možné, tak po nějaké době, mě fakt sral další kámoš. A já opět na něj přímo zavolal satana, co se mu začlo dít viděla i jeho matka, oba pozorovali jak se mu na pažích tvoří škrábance, před tím stratil nákup a večer za mnou přišel byl naprosto na dně a prosil mě aŤ to odvolám… tak jsem udělal a měl klid.. Pak jsem to udělal ještě jednou u dalšího kámoše co mě sral, velmi podobný příběh sice bez škrábanců za to ale prohrál přes 1500,- v padesátníkách, prohrál i telefon, chyběl kousek a matka ho vyrazila z domu, taky přišel a prosil ale ten byl předtím velký hrdina a nebál se… Od té doby stačilo natáhnout ruce a všichni v naší bandě strachy utíkali :D Může se to někomu zdát užitečné ale garantuji vám jedno, není to zadarmo, ač se mi ve špatnostech všeho druhu neuvěřitelně dařilo, kradl jsem, prodával drogy, hrál automaty.. Téměř na každém jsem vždy vyhrál min. 1000kč z 200kč. Kámoši prohrávali a já vždy vyhrával trvalo to necelý měsíc a já byl přes 30000 v plusu… potom ale asi satan uznal že už toho bylo a od té doby mě stahoval dolů… jednoho dne jsem po droze MDPV upadl doma do bezvědomí a měl jsem tehdy umřít, pamatuji si co se dělo dodnes, bylo to jak vystřižené z nějakého dílu nábožného videa… šel jsem po tmavé sychravé šedé cestě, sám, a vedle jsem viděl druhou cestu a po ní šly davy šťastných lidí bavili se spolu a usmívali se já se ptal proč jdu tudy a oni tama, já chci taky za něma, ale né až jsem došel do jakési jeskyně kde byl kamenný jakoby řečnický pult a na něm papír, u něj satan s nějakým malým tvorem poskokem zákeřně a podle smějící se oba dva způsobem takovým že už jsem jeho a už není cesty zpět a nutil mě podepsat ten papír, já z brekem šel udělat co říkal ale nechtěl jsem, štvalo mě to viděl díru kudy prosvítalo světlo… Když jsem přiložil brko na papír vzepřel jsem se a začal se šplhat smšrem k té díře, byla malá, ale oni si mého útěku všimli o trošku později tak jsem měl náskok, když jsem se snažil prodrat tou dírou tak satan začal řvát a chytnul mě za záda, myslím že za ledviny, a já přesto táhnul co to šlo a vyklouzl jsem mu. Poté jsem se spocený, studený a bledý probral na koberci doma… Jsem si naprosto jistý tím že to byl dar, že to byla poslední příležitost kterou jsem dostal na to se změnit, ale já se nezměnil, naštěstí bůh má boží trpělivost neskutečnou.. stalo se poté znova že jsem byl moc blízko smrti, a ještě jednou do třetice, měl jsem auto nehodu bez pásu. No zkrátím to, je zázrak že žiju a že nejsem na vozíku, to byl konečně ten bod zlomu a myslím že už bohu došla trpělivost a tehdy mi neproletěl celý živ. před očima ale strašně moc myšlenek o tom jaký jsem vůl a jak jsem to posral jak to bude rána pro rodiče, že jsem nic nedokázal že umřu mladý a nic s tím už neudělám. Autonehoda taková že auto zdemolované, letěli jsme vzduchem do sloupu a odně v piruetě dopadli na zem.. dokonce i policajti co přijeli nechápali že žijem a že nejsme zarnění. To že jsem z toho neměl absolutně žádný postih je detail.. protože toto byl hodně nepříjemný zážitek tak jsem si prvně v životě řekl : Ták a už jsi vyzkoušel všechny cesty a všechny tě vedli do hlíny, co takhle zkusit tu trpanou tu kterou si ještě nezkusil cestu dobra, místo škodit lidem tak pomáhat. Nebýt tvrďák a sekat dobrotu… tím rázem jsem odstartoval období které trvalo 2 měsíce a nebylo dne kdy se mi nestal zázrak který potvrzoval správnost mé volby a nejen to hlavně mi začalo všechno zpětně docházet.. všechny souvislosti začly dávat smysl a jsem si naprosto jistý tím že jsem byl v moci ďábla který se mě snažil nenápadně pomalu dostat dolů za ním. Přitom já dostával jasné signály od toho patrona co nademnou držel ochrannou hůl nevím jestli bůh nebo anděl. Ale něco mě pokaždé zachránilo… Od té doby jen pomáhám a změnil se mi naprosto život, dokonce jsem absolutně nečekaně došel k stálémů slušnému příjmu který bych nevydělal kdekoli v práci a kevšemu nemusím hnout prstem. Ovšem pozor, já tady nejsem proto abych si užíval alespoň né do té doby dokud nesplatím dluh… možná to bude celý život, pomáhám druhých a pochopil jsem po čem jsem celý život prahnul… po naplnění, které mi dnes dovede přinést jedině když vidím efekt svých dobrých skutků tomu pocitu se nevyrovnají žádné drogy, pomohl jsem už mnoha lidem velmi jednoduše ale velmi efektivně. To co píšu má sílu jelikož jsem rozplakal i nejednoho chlapa nedávno jsem zabránil jednomu fajn klukovi v sebevraždě.. to mě hřeje doteď. Zažil jsem ale mnoho špatného dá se říct toho nejhoršího co lze zažít na ulici, drogy, násilí, no všechno zažil jsem věci které jsem si ani nedovedl představit. Dovolím si říci že ač to je extrém co jsem teĎ napsal nedovolí vám to nevěřit. Proč ? Protože to je za 1. pravda, a za druhé protože jak jsem popsal výše tyto texty co píšu v sobě mají víc než se v nich dá dočíst. Tím se nechci nijak povyšovat.. ani nevím proč to píšu, instinktivně… nejspíš proto že to někomu pomůže možná vám možná někomu kdo si to přečte ale má to důvod a většinou si v tuto dobu nepamatuji co jsem napsal.. jednou jsem na svůj text narazil a nevěděl že jsem to psal já, nedovedl jsem od toho odtrhnout oči a nakonci mi stáli i vlasy na hlavě pak jsem zjistil že to si čtu sám sebe.. a to mě dorazilo.. žiji proto že zde mám úkol pomáhat lidem jestli né ale víc.. no zkrátka už se nechávám vézt instinktem a někdy je to dost riskantní ale ten úžasný patron nademnou bdí a chrání mě vždy a všude… Nevím proč zrovna já, možná jako důkaz toho že i to největší hovado se může změnit, už jsem věřící, a zcela bez jediné pochyby páchám už jen dobro a snažím se vždy pomoci tam kde můžu a budu doufat že splatím svůj dluh. Mějte se přeji vám hodně šttěstí ať se vám daří jste zdravý a bůh ať vás chrání ale jelikož jste mu tuším nakloněný tak se tak už děje.

  11. bůh určený (k) mučení lidí napsal:

    Jo templáři a jejich bafomet jen je problém že popis tohoto je jen o „svědků“ inkvizice. A to byli lidi kteří ani k řádu nenáleželi. Tak jak mužeš vědět jak to vypadalo. A jak to vědí oni? Nijak je to pouhá poza dětí.

  12. bůh určený (k) mučení lidí napsal:

    A to jste malí děti že věříte na čerty nebo jiné imaginární postavičky jako: bůh, špagetové monstrum, kocour v botách, aláh a spousta dalších. Zajděte si ke Škliboj řiká se tady. Šklíba byl tady v kraji cvokař a vypovídejte se.

    • ina napsal:

      Nemusíš věřit, ale kdo se klaní zlu, to asi nebude velký dobrák. Nebojím se Satana, nevěřím v něj, ale bojím se těch, kteří v něj věří a jeho jménem konají, zvláště mají-li moc a bohatství. Co se asi tak dá čekat od takových magorů?

      • bůh určený (k) mučení lidí napsal:

        Nevěříš ale vlastně věříš. To tady říkáš. Nesmyslný kecy. pol pot taky vzýval satana? Ten o něm ani nevěděl a chtěl se postarat aby o něm v jeho zemi nevěděl nikdo. Milej chlapík.

  13. medved napsal:

    “ satanizmus neni nic šileneho“ jinsky ty si fakt uplne vadny….

  14. J.P napsal:

    Valduk
    Pocuvaj ja nie som ziadny jan jinsky a nabudúce si odpusti na mna taketo hanlive pomenovania ako (blafomet) je ti to jasne!

    • Jan Jinsky napsal:

      Souhlas, nejsi Jinský. A to, že se tady nadává, na to si zvykni, vždyť to děláš taky, tak se nediv. Tady je to dobrým zvykem…

      • Robo napsal:

        Keď pri tých vašich rituáloch strieka z detí krv a na ne vaše semeno, tak pri tom nenadávate?
        Tak to ste teda šľachetní!!!

        Som rád, že si sa tu takto odkopal, buzíku. Aspoň ti možno prestanú veriť ľudia ako eM, ktorí „obdivujú“, že tu skoro nepoužívaš vulgarizmy..

        • Jan Jinsky napsal:

          Robo, satanista nejsem. A satanismus neni o zabijeni deti. Zrovna tak jako islam neni ISIS a krestanstvi upalovani carodejnic.
          Je smutny, ze pan Koral ma takovou ctenarskou obec. Nadavky furt dokola…

          • Robo napsal:

            Jedine slovo v mojom príspevku, ktoré môžeš považovať za nadávku, je „buzík“. Bol by si radšej, keby som ťa nazval moderným „gay“?
            Toho sa nikdy nedočkáš. Rozmielňovanie všelijakých zverstiev pomocou nových slov (viď nedávny článok o pedofiloch tu) prestáva už účinkovať, už sme prehliadli i túto vašu fintu, buzíku.

          • Jan Jinsky napsal:

            Jasne – a krome nadavky si neco precti o satanismu. Pa

          • Robo napsal:

            Je mi jedno, čo si radoví satanisti o satanizme myslia.
            Niekto tu písal, že je to odpor proti kresťanstvu. V tom prípade, je to podobné, ako keď sa fašisti zasadzujú o pravú históriu. Robia tak akurát „medvediu“ službu. A tí vyššie v rebríčku to vedia a ovládajú svoje ovečky.
            Všetci se otroci, buzíku.
            nazdar

          • Jan Jinsky napsal:

            Líbám tě a přeji ti krásný den. Tvůj buzík :D

          • Robo napsal:

            tvoje „dary“ neprijímam.
            Som silnejší, aj keď som stále v podstate na začiatku svojej cesty.
            Ak naďalej ustrnieš, do pár rokov budeš čumieť, kam ľudstvo (alebo aspoň časť – tá, ktorá má záujem) dospelo.
            Varoval som ťa už viackrát.

          • Tomek napsal:

            Hm zaujmave , satanizmus nieje o zabijani deti ale satanisti to robia .Malo toho vies Jinsky .Len nerozumiem preco sa tak zastavas toho satanizmu .

          • Jan Jinsky napsal:

            Tomek: Je to to samé jako islám a ISIL. Islám není o zabíjení a ISIL zabijí ve velkém. zneužít se dá všechno.
            Osobně je mi satanismus ukradený, jen se mi nelíbí, jak tu všechno házejí do jednoho pytle. Ale to je znakem tohoto webu, takže to berte tak, že jsem jen řekl co si myslím.

          • Tomek napsal:

            Zisti si najprv kto vytvoril a financuje ISIL . Nebudu to nahodou ty satanisti z poza velkej mlaky ?

        • Tomek napsal:

          Satanizmus je ako mnohohlava hydra . Krestanstvo je len jedna hlava .

      • Calembredaine napsal:

        A co z toho je nadávka? Ten Hoznyk Blafomet nebo Honzyk Jinský:)))

  15. J.P napsal:

    ako som zistil, tu poniektory su posraty a my nedokážu odpovedat. Ale urazat to im ide, ale odpovedat a osprvdlnit sa na to sú prilis slabý.

  16. weissbach napsal:

    Když vidím u diskuzi, čert nám byl toho Bafometa dlužen! Že pánové…. ;-)

  17. Libuše napsal:

    Snad se někeří lidé nad tímto pozastaví a dojde jim,že ta demokracie na západě pěkně
    smrdí,že nám na Východě západ nemá co nabídnout.Proto branme naše hodnoty a
    nedopustme,aby tato zvrácenost přišla i k nám.Ale věřte,změny se blíží a ti, kteří se
    podílejí na všech zvěrstvech proti lidskosti budou odhaleni a trestu neujdou.Vše má
    svůj čas.Je toho mnoho,co se děje za našimi zády, at už na Zemi,nebo ve Vesmíru.

  18. J.P napsal:

    diabolske je to, ked sa staviate proti Jezisovi Kristovi, a Biblicke proroctva sa naplnaju do bodky respektivne poniektori zvas ich tu aj naplnute.

    • bůh určený (k) mučení lidí napsal:

      Myslíš toho negra Ježíše nebo jeho údajného otce Boha který má jasnou zálibu v pedofilii.A biblická proroctví jsou se naplňují. Pokolikáté už v dějinách? Kde je bůh?Zrovna ted si honí nad něčím pořádně úchylným videem. Jo vlastně von nemá video honí se realitou.Je to dost ďábelské? Jsem si jistým tím že až umřu tak se ten srab bude schovávat nebo to bude tím že není.

      • Calembredaine napsal:

        Satan je Baal, semitský Bůh! Bafomet je jen jedno z mnoha jeho dalších jmen. Jeho zásadou je uctívat své Já! Jak říká Marx – „mamon, praktická potřeba, toť židův Bůh!“. Žid však klaní se Bohu aby byl spasen skrze něho, ovšem jinověrcům bohy haní a snaží se nahradit je svým falešným Zlatým teletem! Proč tak číní? Aby mohl nad těmi které mu jeho bůh Baal – Jahve či Bafomet dal v plen (gojímce) vykonávat svou moc a zničit je až přijde čas (tedy ne dříve než skončí jejich schopnost mu sloužit – je to chytrý parazit!). Proto jsem nyní otroci jeho bank a falešných služeb skrze ně nám skýtaných! A nikdo z nás nebude bojovat za tyto služby více než-li předstíráním práce aniž by pozemského života byl schopen se vzdát! Proto nás čeká porážka. Co zdařilo se Židu na Bílém člověku, v tom neuspěl na Muslimovi. Ten prohlédl tento plán a proto přidržel se svého Boha a kde i od něj se odvrátil na krátký čas, tu vrací se zpět pod jeho ochranu! To znát je i v boji, do kterého degenerát západní již Židem zvládnutý nikdy nepustí se osobně, neb má mnohé co by koncem svým fyzickým ztratil! Kdežto věřící a zbožný muslim dopustí se s klidem nejvyššího mučednictví jež přiblíží ho Bohu! A proto zvítězí …

          • weissbach napsal:

            Jenom klid… Sunnitský islám už mají plně pod kontrolou a slíbili jim Velký chalifát od Anglie až po Ural. Taková užitečná dohoda se Saudy, kteří mají kontrolu nad Mekkou. Big deal, jak by tomu řekl Henry K.

          • weissbach napsal:

            Kdo kontroluje Mekku kontroluje islám. Problém je jen se šííty. Proto je největším nebezpečím Írán, hned těsně za Ruskem. Kdepak IS, to je kamarád. I tu hymnu jim nazpívali někde ve studiu v L.A.

          • Calembredaine napsal:

            To je fuk, kdo kde co „nazpíval“. Podstatný je kdo je schoopen či ochoten za něco zemřít a to židáčtí žoldáci nejsou ani za to pověstný zlatý tele, zato ti co zpívají tuto hymnu ano! O to go. Proto zvítězí.
            Mimochodem proč to nazpívaj a pak to zakazujou? Bych poslal otitulkovanou verzi s úžasnými zábrěry mučednictví, ale tu smázli prej za „odpudivý obsah“(sic!) – židovští žvanilové:))) – http://vk.com/video5420416_171145339

          • weissbach napsal:

            „Podstatný je kdo je schoopen či ochoten za něco zemřít a to židáčtí žoldáci nejsou ani za to pověstný zlatý tele, zato ti co zpívají tuto hymnu ano! O to go. Proto zvítězí.“

            Takže:
            Podstatné není kdo je ochoten, ale za co. To je ta nejdůležitější otázka i odpověď.
            Rozdíl mezi žoldáky jedněmi a těmi druhými je jenom v tom, že jedni čekají na žold tady a ti druzí tam. Přičemž výhoda těch druhých je v tom, že se na výplatu těší a proto se nebojí pálit s rozstříleným břichem s voláním Alláhu akbar.

          • weissbach napsal:

            Jediná hrdinská smrt je za záchranu nějakých hodnot /vlast, rodina, mír atd….
            Jakákoli jiná smrt není hrdinská, ale zbytečná. Nehledě k tomu, že ti „hrdinové“, co se nebojí umřít za šíření „víry“ /co je to za víru, když má tohle v programu?/ nemají problém uřezávat hlavy dětem před rodiči, znásilňovat a vyhánět lidi z domovů. To jsou pro mě jenom vygumované zrůdy, které jiným zrůdám slouží.

        • bůh určený (k) mučení lidí napsal:

          Hmm znalec promluvil. Pro tvoji informaci bůh židů muslimů a křesťanů je naprosto ten stejný imaginární šašek. Když pozoruji tvoje výroky skrze NWOO tak mám pocit že vlastně nevíš co se sebou. Trochu komunista trochu rasita trochu muslim a drobet křesťan ale celej UBOŽÁK. Vim co by ti pomohlo mnou navržený vysoce sofistikovaný test osobnosti a inteligence. Maš li zájem tak Ti možná pošlu jak na to. Ale jen pod podmínkou že test provedeš v přímem přenosu po webu jak jinak. je to důležité pro vyhodnocení.

      • J.P napsal:

        To je nehoraznost a svinstvo co si ty uz dovolujes. Co povedal Jezis davajte si pozor co vam vyjde z ust aby ste pre tie slova sa nedostaly do zatratenia.

        • bůh určený (k) mučení lidí napsal:

          Ty tady s tím buzerantem ježíšem neotravuj. Křesťanští řiťopichové by taky měli do sprch. Buď rád že jsou až na druhým místě. O první místo se mě už beztak perou dvě jiný skupiny.

          • Calembredaine napsal:

            Odstraněno z důvodu zbytečně velké agresivity komentáře

          • J.P napsal:

            Ty si teda jasny antikrist!! A uz mi neodpisuj nebudem na teba vobec reagovat. Lebo pocuvas satana a on je otec lzi a nikdy nestal v pravde a je to hadie pleme.

  19. medved napsal:

    Hra zo slovičkami,satanizmus,okultizmus,čierna magia….všetko je to temnota,okolo nas,v nas,v našom vzdialenom a blizkom okoli,moje osobne strety a poznania s tymito praktikami su na dennom poriadku, zbavujem kariem,utokov temnych sil,bolesti a strachu tela a duše,odporučam tym ktory tomu neveria a maju pocit že to neexistuje,nech môj prispevok nekomentuju,ostatnym znova odkaz,viete o čo ide,ruky preč od toho,..J.P. pre teba,v terajšej biblii je 7% pravdy,tak je zmanipulovana,vieš ktora je to pravda,.??,mam vo velkej ucte našeho velkeho majstra Pana Ježiša Krista,tak isto ostatnych majstrov,anjelov,archanjelov,Otca našho nebeskeho a duchovne bytosti,šamanov,lamov ktory su pozitivny pre tuto zem, a v terajšej dobe velmi potrebny, som denne s nimi v kontakte,..Libuše,uplna pravda,zmeny sa bližia,zavratnym tempom,…Všetkym ,veľa lasky,tak potrebnej,želam,….

  20. medved napsal:

    „boh určeny k „….je mi ťa fakt uprimne ľuto,maš pred sebou ešte dlhu cestu k poznaniu,ktovie či to stihneš,to poznanie,…

    • bůh určený (k) mučení lidí napsal:

      Medvídku já vím že tvůj omezený rozhled limitovaný klapkami z bible ti dává tu krásnou možnost mě litovat nebo co hůř mi někdy v budoucnu odpouštět. Jsem tady a ta kreatura zvaná bůh proti mě nic nezmůže. Jo a že prej po smrti. Jsem tady a teď. Kde je bůh. Víš kde kochá se tím jak nějakej pedofil przní děti a určitě má sutanu. Mám tak rád lidi.

      • bůh určený (k) mučení lidí napsal:

        Všem co jsem tak rozohnil. Jmenovitě: Calembredaine, Medvěd, a J.P. Miluju vás takhle královsky se člověk jen tak nepobaví. Typický Omezenci když nemají argumenty tak začnou vyhrožovat. A přímo pro Calembredaine: Jo s moji rodinou seš sto let za vopicema. Ty už jsem dávno zakopal sám. Koukám že jsi přišel na vylepšení Sardinen methode. Pochvala.
        Tak co kluci kdy a kde se sejdem abych vás poučil o realitě.

        • Montisan@seznam.cz napsal:

          Odstraněno z důvodu zbytečně velké agresivity komentáře

        • Calembredaine napsal:

          Odstraněno z důvodu zbytečně velké agresivity komentáře

        • bůh určený (k) mučení lidí napsal:

          Montisane to jako že makáš pro Monsanto angličtina ti moc neříká. Mě je jedno jestli je bůh měl rád moje příbuzný. Úplně se třesu strachy jak hrozivou smrtí zemřu. Nejspíš jako vy všichni opuštěnej v LDN.

        • bůh určený (k) mučení lidí napsal:

          Nemodlím se k ubožákům ať už vymyšleným nebo reálným. Jo a ty mě nemáš co soudit Calembredaine. Ubožáci potěšení neposkytuju. Tak co ten test osobnosti a inteligence? Vážně ho nechceš zkusit světu by se ulevilo.

        • Calembredaine napsal:

          Odstraněno z důvodu zbytečně velké agresivity komentáře

          • pavol napsal:

            Najlepší dôkaz že Boh alebo satan existuje, je všemožná snaha ateistov dokázať opak.Alebo môže niekto postaviť sochu niekomu kto neexistuje a nič nepredstavuje? Svet je založený na kladných a záporných myšlienkach, po ktorých nasledujú skutky.Alebo mám veriť že v matematike sú len kladné čísla a záporné nie? Smrťou sa vraj všetko končí,ale čo ak nie? Každý sa musí slobodne rozhodnúť na ktorej strane chce byť…Rozhodnutie je pre večnosť:

            • bůh určený (k) mučení lidí napsal:

              stejně tak nejlepší důkaz neexistence boha či jiné imaginarní postavičky je to že jsou naprosto neschopní dokázat svoji existenci. A někomu jako bůh nemůže něco takového dělat problém. A ano jako důkaz nestačí tvrzení v nějakým pamfletu jako je bible.

              • pavol napsal:

                Zamyslel som sa nad otázkou čiste teoretickou,byť alebo nebyť po fyzickej smrti na tomto svete.Prečo niekto nechce aby žil aj po smrti?Asi preto, že podvedome cíti autoritu, ktorá ho začlení podľa jeho skutkov…Pamflet/biblia/ je desatoro a to je poriadne náročné pre každého jedinca na svete: Načo dodržovať nejaké mravné zákony…PS-bolo by veľmi naivné myslieť si že biblia je jediná kniha, ktorá hovorí o posmrtnom živote-Egyptská kniha mŕtvych atď,atď, /MEMENTO MORI- zrejme niekto bude nepripravený,aj poriadne vydesený…lebo vôbec nepripustil túto možnosť.

                • bůh určený (k) mučení lidí napsal:

                  Zamyslel a pořádně život po životě. Znova už tohle je v podstatě řádnej opruz. A pokud tak se ta entita ať si říká jak chce nemá na co těšit. Jedinou autoritu kterou jsem kdy cítil a ne jen podvědomě byla autorita rodičů. Tahle udajná autorita je jen důsledek strachu a alibizmu lidí. Bůh žádá abysme jiným řezali hlavy, bůh žádá ….
                  Jak řekl Nietzsche ústy starého šílence: Bůh je mrtev a vy všichni i já jsme tím vinni. Vážně ti je příjemné že zrůda v jejímž jménu se vykonalo a koná tolik zvěrstev má řídit tvůj život. Netřeba desatera lépe šestera (ty čtyři jsou jen o samolibosti boha) abych žil slušný život.Životní realita tě donutí chovat se slušně. Jo posmrtným životem se zabývali i spiritisté dokonce i komunisté. A výsledek je vždy ten samý nikdo neví co je pak. Církve tvrdí že to vědí přesně. Jo jasně ale je to o tom že musíš věřit tomu co si někdo vymyslel.Vikingové navěky chlastají a válčí, hinduisté a budhisté že se jim podaří prolomit kolo samsáry a vyvanout. A jsou i podivnější představy.Nikdo nezemřel a pak se nevrátil aby o tom podal zprávu. Možná pro to že nic není. A co mi je po tom co je po smrti. Je to prostě tajemství na které jednou dostaneme odpověď všichni. Ale značně pochybuji že se to byť jen v nejmenším podobá jakýkoliv výmyslu co se za existenci lidstva vyrojilo. Já se docela těším až to zjistím. To k tomu že bych byl nepřipravený.

                • Haluz napsal:

                  Máte pravdu…. jdete na to logicky, a jdete správně, jaktože na to někdo příde a sám a někomu to můžete se snažit roky vtloukat do hlavy všemožnými způsoby ale stále není schopen pochopit ? Jaktože někoho k jeho patron donutí a někoho ne.. Jednou se to dozvíme, a doufám že do té doby to všichni pochopí jelikož pak už bude navždy pozdě, dál už natom nepřemýšlím jelikož to není moc prospěšné pro mou logickou půlku mozku která se při snaze to pochopit vzteky tříská o lebku :DMějte se

        • bůh určený (k) mučení lidí napsal:

          Ale počítejte s tím, že tam nepřjdu sám! Jsem totiž člen fa-clubu Baníku Ostrava!:) Mlj Bůj se jmenuje tedy Baník! A nendávejte mi polskejch židů, jsem pravej árijec! tedy Indočech!

          • bůh určený (k) mučení lidí napsal:

            Tedy můj skutečný Bůh se jmenuje Evžen! Evžen Hadamczik, sem tam mu ho pohulím a věřte – nemá ho vobřezanýho! Ale nikomu to neříkejte!

            • bůh určený (k) mučení lidí napsal:

              koukám že tady někdo používá mu nick. no jestli vám to udělá dobře naznačovat že jsem buzna tak si to užijte tyhle věci mě neurážej.

      • Calembredaine napsal:

        Odstraněno z důvodu zbytečně velké agresivity komentáře

  21. Spajdy napsal:

    Tohle vypadá tak trošku jako příprava (nebo oslava) inkarnace Antikrista… abychom se ještě nedivili.

    • bůh určený (k) mučení lidí napsal:

      Antikrist se nemůže inkarnovat ale to bys měl vědět. Co takhle se přestat ohánět imaginárníma postavičkama a mluvit o těch kteří něco dokázali. Pokud možno současnejch.

      • Calembredaine napsal:

        Třeba kdo? Paní Marine? Ta se ale zbytečně rozhádala s pravdomluvným svým otcem! A kdo nectí matku svou a otce svého … však víme, co, nosatej anarchisto!

  22. medved napsal:

    „buh určeny“,…pozeram na teba,maš na sebe poriadnu,velku karmicku rodovu zaťaž,je to po mame,babke,tj. ženska linia rodu,mal by si to zastaviť,ak to neurobiš,zniči ťa to a aj tvoje pokolenie,..je to ale len na tebe,tvoje rozhodnutie,….a test inteligencie,..? ten ti absolutne nepomôže,to mi ver,ale aj nemusiš,….

    • bůh určený (k) mučení lidí napsal:

      já ale nepotřebuji test inteligence. Ten jsem navrhoval Calembredaine. A koukám že ty bys ho mohl taky ocenit. Čemu ty to vlastně věříš zdáš se černoprdelákem (rozuměj křesťanem) a pak vytasíš karmickou zátěž. Hmm tak ti nevím kdo tady má problém. Troch mi připomínáš toho hlupce Calembredaine ten taky asi studuje svoje rodové linie. Jen důvody jsou možná jiné. Calembredaine aby zjistil jestli je správný arijský slovan. To je hovadina.

      • Calembredaine napsal:

        Odstraněno z důvodu zbytečně velké agresivity komentáře

        • bůh určený (k) mučení lidí napsal:

          Ne psal si a arijskejch slovanech a to je prostě hovadina. Ti tvoji arjové se vyskytovali v indii a dost pochybuju že by splnovali požadavky na čistotu rasy. No jo je mi to jasný seš nácek rodem. A pak že kolektivní vina je špatná. Kecy. sám sobě tipuju spoustu jet dobrejch třicet spíš čtyřicet. A jestli budu věkovitej jako zbytek mého rodu tak i dýl. Abych to měl za pár tak by ses neměl jen vytahovat prde.

          • Kartouzian napsal:

            Nahoře se tě Calemb cosi ptal, tak radši odpovídej na otázky bezbožný hovado, než ti pan Montisan zláme ty tvý berle! Jasný?

          • bůh určený (k) mučení lidí napsal:

            Tak tu otázku napiš Kartouziane.Nemám čas hledat mezi mentálníma zvratkama entity se jménem Calembredaine. Abych měl berle tak bych musel mít něco s nohama nebo obě používat k nakopávaní řití. Levačkou nácky a pravačkou fanatický uctívače boha.

          • Calembredaine napsal:

            Odstraněno z důvodu zbytečně velké agresivity komentáře

      • cc napsal:

        vies toho vela, skoda ze stojis na opacnej strane :)

  23. bůh určený (k) mučení lidí napsal:

    Už mě to tady nebaví protože jsem narazil na něco zajímavějšího. A vzkaz pro Goldmanku a Calembredaine jež o mě tolik víte tak mi to dokažte. Celý víkend jsem doma a čekám. jinak nazdar já si vás najdu

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Když bohové vyslyší volání: konzervativně revoluční potenciál black metalu

07.05.2018

Black Metal: European roots & musical extremities. — London: Black Front Press, 2012. Autorka: Olena Semenjaka Národní univerzita „Kyjevsko-mohyljanská akademie“ I. Black metal: subkultura nebo kontrakultura? Metodologické základy šetření Black metal sdílí osud všech značně složitých a mnohostranných jevů, překračujících úzkou žánrovou identitu, a podobně jako [...]

Fu. .k the whorld-Operation WWolf

25.03.2018

https://www.youtube.com/watch?v=IdVkxphnZL4

Prekariát – spoločenská trieda v utváraní

20.02.2018

Prinášame rozhovor s britským ekonómom Guyom Standingom, ktorý vyšiel na A2larm. Guy Standing je členom vedenia organizácie BIEN (Basic Income Earth Network), autorom kníh The Precariat (2011) a A Precariat Charter (2014). V rozhovore predstavuje zmeny v sociálno-triednej štruktúre post-klasického kapitalizmu, prehlbovanie rozporov medzi kapitalizmom a občianskou spoločnosťou, čo [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

kristchortura

..radšej zomrieť v tom triednom nerovnom boji divokom ako byť ekonomickým otrokom...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,663
Celková čítanosť: 1763229x
Priemerná čítanosť článkov: 1060x

Autor blogu