Rešpektujte klientovo rozhodnutie
…
Spoluprácu s klientom by sme mohli prirovnať k rande. Neznamená to, že keď Vás niekto pozve na rande, zákonite si Vás musí vziať. Občas to proste nevyjde, nesadli ste si, z nejakého dôvodu si nevyhovujte alebo sa nepriťahujete. Vtedy je čas rešpektovať vzniknutú situáciu a posunúť sa ďalej. Ak sa teda klient rozhodne, že Vaša firma nie je pre neho dobrá, mali by ste ho nechať ísť bez výraznejšieho povšimnutia.
Nie je nutné, aby u Vás zostali všetci návštevníci. Vďaka emočnej stratégií si získate klientelu, ktorá Vám bude vyhovovať a naopa
07.05.2018
Black Metal: European roots & musical extremities. — London: Black Front Press, 2012. Autorka: Olena Semenjaka Národní univerzita „Kyjevsko-mohyljanská akademie“ I. Black metal: subkultura nebo kontrakultura? Metodologické základy šetření Black metal sdílí osud všech značně složitých a mnohostranných jevů, překračujících úzkou žánrovou identitu, a podobně jako [...]
25.03.2018
https://www.youtube.com/watch?v=IdVkxphnZL4
20.02.2018
Prinášame rozhovor s britským ekonómom Guyom Standingom, ktorý vyšiel na A2larm. Guy Standing je členom vedenia organizácie BIEN (Basic Income Earth Network), autorom kníh The Precariat (2011) a A Precariat Charter (2014). V rozhovore predstavuje zmeny v sociálno-triednej štruktúre post-klasického kapitalizmu, prehlbovanie rozporov medzi kapitalizmom a občianskou spoločnosťou, čo [...]
Celá debata | RSS tejto debaty